Gå til innhold

Oktober: nå kommer energien tilbake????


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Nå er jeg så utrolig lei.... lei av å være sliten og kvalm. Føler meg som et vrak som ikke orker noenting!! Kan dette være normalt?? Er mitt tredje svangerskap og har aldri vært sånn før. Er nå sykmeldt på 6 uka.. pga dette og det tærer på!! Er nå i uke 12+5... og hadde liksom regna med at når jeg tipper uke 12 da..... skulle alt bli bra!! En ting er å være kvalm... men så utrolig slapp og energiløs.... det er det værste, blir helt utslitt av den minste ting... duger stort sett bare til å ligge på sofaen.... Tenker og bekymrer meg hele tiden.. hva om jeg er syk... altså ikke bare gravid men syk..... .Er vanligvis ganske energisk og aktiv av meg så dette bekymrer meg!! Hadde så store ambisjoner om å trene og spise sunt dette svangerskapet...ha... trene ja... særlig, og når det gjelder å spise sunt så prøver jeg... men ingenting smaker, eller det vil si alt smaker papp.. og må tvinges ned!!!!!! blææææ

Den store skrekken er at dette skal vedvare gjennom hele svangerskapet....:-(

*sutre sutre*

Ikke meningen å klage altså, men måtte bare få det ut... sorry.

Noen som kjenner seg igjen??

God påske forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg kjenner meg igjen. ble bare mer og mer sliten etter 12. uke. energien kom ikke tilbake før uke 15, men nå er jeg normal igjen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar!!!

Da er det bare å bite tenna sammen i noen uker til....:-) gleder meg til å bli meg selv igjen!!

God påske til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har hatt det akkurat som deg. Utrolig slitsom å ha det sånn. Har vært sykemeldt i flere uker pga nettopp det du beskriver. Nå er jeg nesten 15 uker på vei og kjenner at energien er virkelig på vei tilbake for fullt. Kan ikke huske at det var så tungt sist svangerskap. Men det er ikke alltid så lett å få hvile med en på under 2 år i huset heller. Problemet mitt nå er at bekkenplagene begynner å komme. Noen uker tidligere enn sist... Får virkelig håpe det ikke blir så altfor ille. Kjedelig å bare være sykemeldt også.

Får håpe du også får igjen energien snart. Krysser fingrene for det.

Vet så veldig godt hvordan du har det. Det er ikke moro.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, tusen takk for svar til deg også!!

Er "godt" å høre at det ikke er unormalt hvis du skjønner hva jeg mener!! Barna mine er heldigvis litt større (10 og 4) så de er ganske selvstendige... men likevel, føler seg ikke mye til mamma når formen er så laber!! Godt å høre at det er bedring i sikte!!

Takk for gode ønsker. God bedring til deg også med bekkenet, fryktelig slitsomt å ha vondt også!! Jeg brukte homeopatmedisin i forrige svangerskap for bekkenløsning, det hjalp med kjempegodt!!

Lykke til til deg også!!

Påskeklem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...