Gå til innhold

Loise77, trenger hjeeelp!


eva luna

Anbefalte innlegg

Har hatt to sykluser etter fødselen, den ene på 36 dager med el på dag 24 og den andre på 32 dager med el på dag 19. Trodde den hadde stabilisert seg på 32 no og ventet el 12 april. Har hatt el-slim på dag 16-21 no og hadde positiv el-test og el-smerter syklusdag 20. Alt tyder på at el burde vært, men tempen min stiger ikke :-( . Er no på syklusdag 22. Kan det være at kroppen min ikke klarer å få til el denne mnd? Eller er den i anmarsj? Er litt kjipt dette for reiser på ferie i kveld (uten sambo) så i dag er siste sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei pusura..

 

Det høres ut som at kroppen din har gjort en solid innsats for å få el, men ikke har klart det enda. Men tempen din kan jo gå opp i morgen da.. ;0) Jeg har opplevd å få el opptil 2 dager etter positiv test... Så håpet er jo ikke ute for deg enda.. Går tempen opp i morgen så fikk du el i dag på dag 22.. Og det blir 2 dager etter pos test...

 

Eller så kan el vente til dag 24 i syklusen, som sist.. Da er det bare å ha sex i dag, sånn at der ligger noen svømmere og venter når egget kommer.. (svømmerne lever fra 2-5 dager i livmoren de)

 

Jeg krysser fingre for deg, at el ikke blir senere enn dag 25.. For ellers er det vanskelig å bli gravid med sex på dag 22..

 

Lykke til! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Men går det an at jeg får positiv el-test 4 dager før el? Må legge til at streken var nesten like sterk som kontrollstreken, dvs på vei oppover. Forrige mnd hadde jeg el samme dag som streken var på det sterkeste. Håper virkelig tempen stiger i morgen... blir like lei meg hver gang jeg våkner og temper :-) Men må gjerne vente to dager for jeg reiser i natt så det blir ikke mye søvn på meg.

Kan jeg ha mangel på noe hormoner hvis kroppen ikke greier å få til el?

Uansett så får vi bare kose oss i dag og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tatt flere el tester etter den på dag20? For etter som du sier høres ikke den 100% positiv ut.. Så da kan en evnt test på dag 21 ha blitt helt positiv, og som du vet kommer el 12-36 timer etter pos el test...Altså el tidligst dag 21/22 og senest dag 23/24... Så i mine øyne er du i rute, og må bare smøre deg med litt tolmodighet ;0)

 

Lykke til!! Og god tur!!! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nei jeg har ikke tatt flere tester for gikk selvfølgelig tom.... begynte å teste litt for tidlig for jeg trodde el kom på dag 19..Grrrrrr......... Tenkte på å bestille nye tester, men trodde det skulle holde.

Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og innse at vi har ikke de største sjansene til å lykkes denne mnd.

Tusen takk for svar forresten, god påske til deg også, klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...