Gå til innhold

Første gang jeg er glad for at mensen kom!!!!


optimist..

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:):)

Ja i dag kom den "etterlengtede" mensen!!!

Før så hadde jeg alltid presis mensen og alltid kjempesmerter, men de siste mnd merker jeg nesten ingen ting...vet ikke hvorfor, men syklusen forandra seg bare plutselig en dag+ at jeg fikk vite at jeg ikke hadde EL og at jeg hadde en liten muskelknute i livmoren som kunne gjøre det vanskligere å bli gravid!!!

Men selv om jeg fortsatt depper over dette så er det blandet med spenning og optimisme fordi jeg om 3 dager skal begynne på dobbel Pergokur:))

Vet jo at det ikke er noen mirakelkur men det blir jo spennende alikevel, selv om jeg samtidig syns det er skremmende, har jo aldri tatt noe sånt før,trodde alt skulle ordnes av seg selv,men så heldig skulle jeg ikke være nei...

Føles litt sånn bittert på en måte,at jeg i en alder av 40 år,ikke skal greie å bli gravid å få barn på egen hånd, det var absolutt IKKE sånn livet mitt skulle bli!!!Jeg,barnløs?????var aldri i mine tanker at jeg som har ønsket meg barn i 20 år,ikke skulle få det,liksom..elsker jo barn!!!

Ja,ja dette ble noen påsketanker fra meg til dere, måtte bare få det ut..er jo bare dere som forstår hvordan jeg har det:)))

Hva skulle jeg vel gjort uten dere, jenter?!

 

påskeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal hvertfall jeg krysse armer og ben for at pergoen gjør susen,og at en liten spire snart sitter:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er iallefall sikkert. Du går en skikkelig spennende tid i møte. Skal love deg at du får masse spenning i hverdagen nå. Håper bare at det vil ende bra og at spenningen gir seg utslag i en positiv test. Påskeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist!! =)

Der er du!! Har tenkt på deg, og lurt på hvordan du har det.

Bra at du nå får komme i gang med pergo da! Det blir spennende å se hvordan det går fremover =) Det er mange som må bruke det, så det går nok helt bra skal du se.

Du skal kanskje ta ultralyd for å se om du har egg som ligger klar??

 

Stor klem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei optimist.

jeg vet eksakt hvordan du har d,kan du tro. .sist mens var ca.en uke forsinka og jeg visste at jeg ikke var gravid pga,ingen sex. jeg har startet på akupunktur og for første gang var alt i normal syklus på 28 dager og d er vel bra lenge siden sist. så denne måneden er jeg skikkelig spent på når den har tenkt å gjøre sitt inntog her i gården. .men etter denne runden da blir d prøving for fullt,tro meg du. .hehe!! jeg trodde vel at d skulle bli lettere enn d har vært å få ting til å klaffe men om d har med alderen å gjøre eller hva d er ,d er et ubesvart spørsmål foreløpig. .jeg krysser fingrene for deg og pergoen og håper at tanta virkelig nok vett til å holde seg LAAANGT unna etter denne prøverunden din. .

LYKKE TIL. KLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre fra deg igjen, var redd du var blitt borte for oss!

Livet blir ikke alltid som man har tenkt seg gitt!!!

Det er det nok mange her som har fått erfare. Det er vel en blanding av tilfeldighet og valg man har gjort.

Du har jo selv sagt at du traff mannen i ditt liv ganske nylig, så det er vel først nå du har en å få barn med?!

Jeg har venninder på min alder som aldri har truffet "den rette" og som savner så sårt en å dele livet med. Andre(et par stk.) har valgt å skaffe seg barn ved hjelp av en en natts greie, fordi de absolutt ikke ville være barnløse, litt spesiellt synes nå jeg...

Andre igjen, deriblant meg selv har fått barn men er skilt. Det er en av mine knuste drømmer!

Så det er mange sjebner og nyanser. Jeg sliter jo selv med at det er blitt sånn at jeg kanskje ikke blir flere. Vi må allikevel være glad for at vi har noen som er glad i oss og at livet har mye å gi. Jeg prøver å si det til meg selv også, selv når det går i motbakke!

Lykke til med Pergo! La oss håpe det gjør susen!

Kristin 67 har forresten blitt gravid på 1. ivf forsøk! Så det er jo også en mulighet du kan sjekke ut optimist!

 

Opp med hodet fru optimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...