Gå til innhold

tempo, tempo, tempo.....


Gjest

Anbefalte innlegg

....her går det unna om dagen! Har døtrene mine her. Så ulike som det går an! Den eldste som deler min hesteinteresse har et tempo det er vanskelig for et gammelt kvinnemenneske å følge. Det skal liksom skje noe hele tiden. Men jeg prøver å henge med. Vi fikk 2 nye hester i går, så nå er det mye ekstra i innkjøringsfasen der.

Den yngste er den huselige typen, som likegodt rundskurer hele huset når hun er her....hvor har hun nå det fra?

Egentlig veldig deilig å ha masse fysisk arbeid å holde på med. Det fordriver mitt tungsinn for en stund i hvertfall.

Men jeg liker jo å stikke inn her en tur, men nå har det nesten ikke blitt tid til det heller.

Når hverdagen kommer, og alle forsvinner blir det tid nok, men uff så tomt også. Skulle gjerne hatt dem her alltid, mine eskede barn!

Ellers er det bare å vente på ikm som er en evighet til.

Lykke til alle dere som har eller har gått over ikm! Spennende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du horatio..hun som liker å vaske må du gjerne sende hit he he.

Er deilig å ha ungene rundt seg det er det,må du bare kose deg og nyyyte.Også kanskje det skjer et lite Påske mirakel og tante uteblir når ikm kommer for deg også:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempo, tempo tempo, tja om det bare kunne gå like fort fram til ikm dagen, så.... Det er nå koselig med litt aktivitet i hjemmet, da. Kos deg med barna og hestene, du fortjener litt kos og ikke bare tunge "gravidløse" tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du har en del å styre med nå da horatio =) Så går tiden frem til ikm mye raskere!

Du får kose deg med barna dine, og styre med hestene, og så håper vi på positive nyheter etter påske =)

Mannen din ligger sikkert lavt i terrenget ang. å snakke om barneplaner fordi han ser hvor "overengasjert" du er i dette... ?

Da snakker jeg for meg selv i alle fall. Mannen min syns jeg overdriver veldig i mitt engasjement, og sier at dersom jeg skal bli så nedfor hver gang mensen kommer så vet han ikke om han orker dette mer. Så jeg prøver nå å ikke snakke så mye om det, og holde motet oppe når den dumme tr kommer... Men det er ikke lett...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver også å holde de værste humørsvingningene for meg selv.

Det er vel derfor jeg overøser dere med jammer jevnt og trutt. Ut må det i hvertfall!

Håper alle dere også har hatt noen fine dager og ikke bare er triste og skuffa! Det er så deilig og vårlig ute, la oss nyte det litt.

Sug inn lys og sol, det hjelper sikkert på hormonene!

Akkurat nå er jeg litt sånn oppesen, men det har en tendens til å ta brått slutt. Jeg klorer meg fast her i høyden til tante kommer i hvertfall!

 

Klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...