Gå til innhold

Skal det gjøre så vondt da?


Mille-77

Anbefalte innlegg

Har hatt litt småvondt, men nå er det som sterke menssmerter i mage og rygg, huff, blir helt engstelig her jeg. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!

Skjønner at du blir bekymra. Jeg hadde også masse menssmerter både i mage og korsrygg rundt uke 7-9.... sammen med litt brunaktig utflod, tenkte hver gang ok.... det var det, nå går det galt..... men det gjorde det ikke... var på UL både i uke 10 og 12 og alt var helt fint med barnet!!! Legen som tok UL sa at mange opplevde dette, og at smertene kom av at livmor utvidet seg.... noen kjenner dette bedre enn andre. Det som hjalp hos meg var å legge med ned i senga og ta det helt med ro en liten stund!!

Håper det går bra med deg og at smertene har gitt seg :-)

Lykke til.

Påskehilsen fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trondheim,

og takk for svaret ditt. Var godt å høre at flere har hatt det samme. Hører gjerne at "jeg hadde litt stikkinger", ikke vondt-vondt liksom. Har roet seg, men kommer og går. Ble skikkelig bekymret, og tenkte at nå begynner jeg snart å blø.

 

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg glad :o)

 

Har hatt mensenmurringer og stikkinger i magen i går og i dag - hadde sex i morges da..hehehe....Men ble veldig bekymra og tenkte...oj - den følelsen kjenner jeg igjen !!!! Men har til nå ikke blødd enda !!

Håper jeg ikke blør en dråpe blod !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...