Gå til innhold

En ny tom dag er snart ny dag


Gjest

Anbefalte innlegg

 

JEG ER SÅÅÅÅ LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Har sålyst til å driiite en lang i hele IVF opplegget.

Jeg vet.... jeg har bare tatt et forsøk, mange har tatt 4-5, å klart seg gjennom, men jeg er enten veldig redd nederlag, eller superegoist.

Har så lyst til glemme alt som har med dette å gjøre,

men av frykt at jeg skuffer min mann, og evt besteforeldre,

er jeg tvunget til å fortsette.

 

Huff, huff, huff.

 

Dette ble litt "synes synd på meg selv",

å det var VIRKELIG GODT!!!!! :-)

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, skjønner godt hva du mener! Dette er en prosess som kan ta piffen av den beste. Veldig forståelig at du synes litt synd på deg selv, hvem av oss har vel ikke gjort det. Dette er ikke en spesielt morsom måte å få barn på, ei heller det å leve med alle forsøkene og håpene og ikke minst skuffelsene. Jeg tror alikevel at hvis en skal klare å komme seg gjennom dette må ditt eget ønske være den største drivkraften og ikke av hensyn til andre.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg:)

 

Kjenner meg så godt igjen i tankene dine.. Har selv hatt et ICSI forsøk, og mista i uke 5... Tenkt mange tanker om at jeg ville drite i alt.. MEN... nå går jeg og venter på oppstartsdato... og har vel bestemt meg for at jeg nok vil bruke de tre forsøkene vi har her i Norge...

 

Det er nok helt naturlig at vi blir kanskje litt ekstra lei når man går igjennom IVF... Mange har jo prøvd en god stund selv også.. Og hvertfall jeg var veldig optimistisk at det vilel gå på første forsøk..

 

Ønsker deg lykke til og fortsatt god påske:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...