Gå til innhold

Kimby vil du?


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd å bli gravide nå i nærmere 1,5 år uten hell.... Har snart gitt opp håpet om å bli gravid. Det sliter noe veldig på oss, spesielt meg. Jeg er januarbarn født i 80 og han jomfru født i 73. Fra før har vi en gutt som fyller sju til sommeren. Lurer på om alt stresset rundt å bli gravid er årsaken til at det ikke klaffer. Vi er begge utredet for infertilitet, men begge er normalt fruktbare. Håper du kan gi oss et svar på hva fremtiden kan bringe...

Takker på forhånd hvis vil bruke litt av din tid på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg tror nok at dere bare skal legge dette på hyllen en stund...la det gå sin gang og ikke stress...jeg føler at det da vil klaffe for dere til høsten..men da må dere slappa mer av på dette området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vanskelig å legge det på hyllen, men må jo prøve å ha et mer avslappet forhold til det. Det skjer mye i livene våre rundt disse tider, kanskje det får tankene på andre baner. Håper det vil seg til slutt for oss også. Skal holde motet oppe selv om det er tungt iblant.. Ønsket er å få to barn til.. Håper vi får til det, etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...