Gå til innhold

IKM 15.04 eller deromkring. Resultater????


Mizz-Lene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tr kom på påskeaften:-( Går inn i min 6 pp.snufs snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag jeg og, men testen var negativ, IGJEN!! Uff, Slitsomt, men får vel prøve å samle krefter til neste EL. TR har ikke kommet enda, men hun banker nok snart på døren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test lørdag, IKM idag eler imorgen... mens lignende smerter og spotting idag, men ikke ordentelig mens... aner ikke hva det er men tror nok ikke jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Da var påsken over! Trodde jeg hadde ikm på lørdag, men er i min første pp, så jeg er ikke sikker på syklusen min. TR har ikke kommet, testet negativt på onsdag. Skal kjøpe meg en test i morgen eller onsdag hvis ikke TR har kommet enda. Ingen symptomer, så tror heller at jeg har en lengre syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp..TR har ikke kommet enda.. og testet negativt i dag.

 

Blæh!!

 

Kanskje jeg har regnet feil igjen?

 

Håpehåpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !

 

Har ikke vært innom her på månedsvis. Har vært litt deppa og lei av å prøve uten å lykkes..Har prøvd siden juli-05.

 

Men nå, kanskje kanskje..Hadde IKM 15.04. og ingenting har skjedd. Ingen menssmerter som jeg alltid pleier å få. Jeg er temmelig sikker på min syklus også og pleier heller å få mensen noen dager før enn etter IKM..

 

Har ingen tester liggende nå, så får kjøpe meg en eller to så snart jeg får anledning..spennende :0) Men tør ikke håpe på noe som helst..

 

Lykke til til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...