Gå til innhold

Uffe litt....


VilJegVil?

Anbefalte innlegg

ja, ja.. 600kr i tester til nå, masse symptomer på at jeg har vært gravid med 1.2,3 barn osv, osv... men her skjer inget og IKM var i uke 5.. her er værken TR eller spire...

Når jeg ikke er gravid og på samme tid som jeg prøver mister mense blir jeg så utroooooolig oppblåst og full av vann i kroppen.

Kan ikke den hel**tes mensen komme snart så vi kan starte prøving, telling,symptomjag osv...

Våren er her og kanskje påske haren kan bringe litt babystøv denne vei..:) ja det synes jeg!!

Huff.. Er der at jeg nå vil satse på karierre faktisk. Ta en stilling som ikke er noe særlig med tanke på fler barn... Hm.. nei, må være denne vårbrisen som får meg på "feil" tankegang, men er så utrolig lei... over et år med prøving og så en mens som uteblir i 2-3-4 mnd avgangen..

Sorry at jeg klager, men gubben orker ikke høre på sånt mer og jeg trenger bare å få uffet litt ut her...

Håper dere koser dere der ute, det skal jeg. Med VIN! det er hvertfall noe jegfkan unne meg i den laange prøve-påske-tida... Hei så lenge folkens......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. skjønner at du uffer deg litt!! Jeg har det akkurat på samme måte.. Skjønner ikke at hu dere TR bare kan dukke opp, så man får starta prøvinga!!!

Masse lykke til da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...