Gå til innhold

prater/synger dere med den lille?


Lydia 18.mai

Anbefalte innlegg

Jeg synes det har vært litt vanskelig, har føltes unaturlig liksom... Men jeg prater litt da, og synger vuggesanger -de blir jeg vel å bruke når den lille kommer ut :)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

innimellom så tar meg selv i å prate litt til magen:)

Hehe:) det er litt koselig da.... selv om det er litt "rart".

Pappan prater plutselig til magen han også.... og det er kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi har heller ikke gjort det. Det skal sies at vi ikke akkurat er noen sangfugler noen av oss. Derimot har jeg forsøkt å spille en god del musikk for barnet. Jeg kjenner meg igjen i å ha følt meg litt rar når jeg i begynnelsen prøvde å synge litt. Etterhvert har jeg dog begynt å småprate litt med magen.... stadig oftere nevner jeg både tidlig og sent at nå kan du gjerne komme snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo lest at det er lurt, men jeg kommer aldri til å synge for magen. Prater vel ikke til den heller, bare sånn; Nå må du sparke litt for pappa, eller; NÅ trenger du ikke trykke opp i levra mi lenger. Men jeg prater jo hele dagen, og synger med når det er sanger på radio eller cd jeg liker, så junior hører jo stemmen min. Pappan har forsøkt seg et par-tre ganger, men blir ikke så mye av det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også det er unaturlig...nynner av og til da.og så prater jeg jo hele tiden uansett...bebisen må vel være lei av å høre stemmen min hele dagen..hehe!!:) sikkert bare godt når jeg tier litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så grusom sangstemme så stakkars lille hun skal få slippe det=0) hi hi men noen ganger kommer det en strofe=0) ha en kos påskeaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det føltes ganske unaturlig da jeg var gravid første gang, men tror ikke han tok stor skade av at jeg ikke sang så mye da.. Lettere denne gangen når gogutten på 19 mnd vil at vi skal lese bok eller synge litt.. da får kanskje broren i magen også litt med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...