Gå til innhold

jeg gråter innvendig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 2+år sammen med samboeren min (vært sammen i snart 4 år). Vi har det morsomt sammen, han er flink i huset og kjempeflink med datteren vår. Men, noe stemmer ikke. Jeg tenner ikke fysisk på han lenger, og han prøver seg (OFTE), og gjerne med den elegante måten at han sier "jeg er så kåt jeg" og legger seg oppå meg. Blir kvalm, orker ikke at han skal ta i meg, kysse meg el noe sånt. Føles ut som han er min venn. Har slitt en del siste året også, men det blir stadig verre og verre. Vi småkritiserer/krangler hele tiden.. Siste par ukene går jeg stadig vekk og tenker hvordan jeg skal klare meg alene.. Både med økonomi, hvor skal vi bo, ikke sånn kontakt med slekta hans, han kan finne seg ny dame (som plager meg KUN fordi jeg ikke vil at datteren min skal ha stemor).....osv. Dette er så slitsomt. Egentlig hadde vi planlagt et barn til snart, det blir jo ikke riktig. Så da er det en sorg i at datteren min ikke får jevngamle søsken/kanskje ikke helsøsken en gang. Det føles tungt. Veldig tungt. SYnes dette er så grusomt vanskelig. Drømmer om å være forelsket, kjenne begjær. Ønsker å gifte meg, men ikke med samboeren min slik ting er. Hvis han hadde fridd- hadde jeg sagt nei. Er det noen som har vært gjennom det samme? Er jeg bortskjemt? Noen som har råd/innvendinger?

Skulle virkelig ønske at dette kunne ordne seg, men slik det er i dag er det vanskelig, ønsker heller ikke at datteren min skal merke så alt for mye av dette.............................. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars deg :(

Mitt råd til deg er å prøv å ta en ferie uten han så dere får litt avstand.

Kan jo hende at det går opp for deg at du savner han å at det virkelig er han du vil ha. Virker som om dere har vært for mye oppi hverandre.

Man vet jo aldri hva man har før man har mistet det :(

Skrevet

du er inne på noe der.-- Vi er med hverandre hele tiden og overalt. Og ferie uten han... Ja, det tror jeg ikke er så dumt;)

Skrevet

Da syns jeg du skal ta deg en ferie :)

Er viktig å ha litt tid fra hverandre å så man ikke blir så lei av hverandre.

For det er helt naturlig at man blir lei.....å være nyforelska i mange år tviler jeg på at noen er. Men dere må helt klart friske opp forholdet.

Først en ferie alene på deg :)

Så en romantisk ferie dere to mens barnet deres er hos noen andre.

Syns jeg da :)

Skrevet

det hørtes fint ut--bare lottokupongen snart slår inn.. jaja. jeg får igjen på skatten da. Takk for gode råd Charlie20, nå skal jeg legge meg --litt mer optimistisk.. :)

Skrevet

Godt å høre at du er optimistisk, sånn det skal være :)

Skatten er god å ha. Kos deg\dere masse på ferie å håper det orner seg for dere.

God natt :)

Skrevet

Det høres ut som dere trenger litt kjærestetid. Være bare kjærester, sånn som den gangen dere var uten barn.

Jeg kranglet også mye med sambo, men bare det å gå på kino uten barn, var en oppladning som varte i 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...