Gå til innhold

Sniker meg inn


lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

her jeg da...

Etter to positive gr tester denne uken, må jeg vel bare kunne stole på at det har klaffet for oss.

Har ikke fått vært hos lege enda, pga helligdager i påsken, men håper å få kommet dit kjapt i beg av neste uke for å få en bekreftelse av det vi tror er på vei..

Har ikke turt å slippe jubelen helt løs enda, men håper vi kan det snart!

Kan ikke helt tro at det har skjedd så fort, sluttet på pillen i slutten av jan., men håper og krysser alle fingre og tær for at vi faktisk har en liten en på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå så koselig!! høres nesten ut som oss!! eg slutta på pillen i midten av februar og fikk positiv test på søndag som var...skal til legen like over påske - blir spennande!! eg har storeproblem med å ikkje fortelle det til heile verden, e så glad (har også hatt to positive testa), men må nok vente litt før vi fortelle det til npkken...jaffal litt til..

kordan e formen din? har du merka nåkke til det eller?

 

lykke lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Formen er ok, kjenner litt stikkinger nederst i magen innimellom på høyre side og så syns jeg at jeg blir fortere trøtt og sliten nå, ellers ikke de helt store symptomene enda. Hva med deg??

Er jo bare så irriterende at det er helligdager så legetimen må vente, ønsker en bekreftelse derfra før jeg stoler 100 % på dette, det er jo bare helt utrolig!!

Og som jeg har lyst til å fortelle det til alle, men har fått streng beskjed av samboer'n om å vente.. hehe, må jo selvsagt gjøre det, men bare litt til.. :)

 

Lykke til og gratulerer til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok 3 posetive CB tester før jeg var hos legen. Han spurte om jeg hadde tatt test og når han hørte hvor mange sa han: Vi trenger nok ikke urinprøven din, du ER gravid! :-)

 

han tok den alikevel da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur vi har det ganske likt foreløpig! Har vært kvalm et par ganga, men då komme det som kasta på meg og gåpr voer etter ikkje så lenge! veldig takknemlig for det - kvalme e det vereste eg veit. ellers e eg litt øm i brysta og oppblåast i magen, men generelt har eg det veldig bra. eg tok første test søndag og ringte legen mandag i håp om at han ikkje hadde tatt ferie endå, men det hadde han...men sekretæren va der så eg fikk ajffal time!! blir bra å få en skikkelig bekreftelse :-)

kjemepespennande!!!! å, eg håpa spnn at alt går bra! føle meg som en liten unge når eg tenke på kor glad eg faktisk e, sjøl om eg snart e 27...men men. det blir stas uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til lucia: godt å høre at det e fleire enn meg som måtte teste meir enn en gang...hehe. har en test til overs også faktisk, så får se om den blir liggande ifred til vi skal til legen på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!

Når har du termin? Helt nygravid selv, kvalm hele tiden, ømme brystvorter og en og annen "vondt" i magen.

 

Har ikke tenkt å bestille time hos legen før rundt 10-12 uke, enda lenge til, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg!!

Etter terminkalkulatoren har jeg termin rundt 16-18 desember, så hvis alt går bra blir det jo en fantastisk julegave for hele familien!! :)

Har du barn fra før siden du vil vente med å bestille legetime??

 

Dette er min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spiren !!

Når tid var IKM ?

Ser du har termin mellom 16-18 desember, men har testet pos denne uke. Er du lenge etter IKM ?

Jeg har termin 19 des og er 4+6.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Hebbie

 

IKM var for en uke siden, sist lørdag, fikk positiv test på onsdag og torsdag. Skal ikke si noe sikkert om hverken termin eller noe annet før jeg får vært hos legen, vet bare at jeg hadde to positive tester...

Lever enda litt i uvissheten...

Når hadde du IKM da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer =)

 

Jeg er legesekretær og kan fortelle at d må være HCG i urinen for at den skal slå ut positiv. Det er ikke mulig på noen annen måte.

 

Og HCG produserer vi når vi er gravide =)=)

 

Gratulerer og velkommen

 

Selv har jeg termin søndag 26 november =)

 

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye :)

 

etter to pos.gr.tester er det jo bare å slippe jubelen løs :)

 

kos deg masse i tiden fremover.......

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen.

Ja, må vel bare begynne å tro på at det virkelig har skjedd nå, kjenner ihvertfall at noe er i ferd med å skje i kroppen utenom det "normale". Skal uansett prøve å få en legetime så forst som mulig, så også samboer kan slå seg til ro med at det stemmer. Blir nok litt mere trygg etter første legetimen.

Men spennende er det uansett, og helt utrolig at det har gått så fort. Er jo ikke mer enn litt over to mndr siden jeg sluttet på p-pille etter å ha gått på det i maaaaange år.. :o)

 

Lykke til videre til dere alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...