Gå til innhold

hælvetes påske!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen så kjip påske.... helt alene, ingen å snakke med. ungen er borte i påsken.. alle er bortreist utenom meg. kjeder meg så sinsykt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Alle er bortreist her å. Men så har jeg jo vesla her da :)

Det er jo et pluss. Skjønner at det er trist for pappaene å være uten barna en hel påske. Men neste påske er det vel din tur å da blir det nok bedre :)

Skrevet

ja, har han nok neste påske. grunnen til han er borte i påsken nå er for at da er jo barnehagen stengt uansett så da går han ikke glipp av noe der da.

Skrevet

Ok ja skjønner :)

Men du får prøve å gjøre det beste ut av det, så kanskje ikke påsken din blir så ille alikvel :)

Skrevet

gleder meg litt til i morgen for da er hvertfall butikken åpen. komme litt ut. slutta å røyke for 3 dager siden og det hjelper ikke akuratt på for å si det sånn

Skrevet

hehe ja kjenner til det :) Slutta å røyke da jeg ble gravid jeg da.. men så begynte jeg å festrøyka etter vesla bel født.

Har holdt meg til festrøyking, men målet er jo å kutte helt ut.

Kommer hvertfall aldri til å begynne å røyke fast igjen, meeen ikke lett å slutte med den festrøykinga heller :)

Skrevet

nei. ikke lett det der. slutta før jeg også over lengre tid. kjøpte en pakke når jeg skulle ut. klarte ikke kaste resten dagen etter så da var det pån igjen. bruker nickotinell nå da(tyggis). hjelper en del.

Skrevet

Men du, vet du hva jeg gjør hver gang jeg kommer hjem fra fest?

Om jeg har røyk igjen knekker jeg alle røyka å hiver dem i do. Vips så har jeg ikke mer røyk. Å så lenge jeg ikke har røyk i huset så røyker jeg ikke.

Jeg brukte røykeplaster i 3mnd for 2 år siden..så kom russetida å vips så begynte jeg å røyke igjen...smart..not..hehe

Skrevet

ja, det er nok ikke dumt å kaste dem, men viljestyrke er no dritt. hehe... seriøst, nå har jeg slutta såååå mange ganger at nå skal jeg klare det.

Skrevet

Hehe ja heldigvis så har jeg vilje til å ikke røyke utenom fest.

Ammer forsatt jenta mi å da kommer det ikke på tale å røyke.

Men ikke så lett for deg da...du har jo ikke akkurat noe som "stopper" deg i den duren.

Skrevet

nei, ikke annet enn at jeg ikke røyka i samme rom som sønnen min er i da. dessuten er det jo dyrt da. en pakke om dagen blir jo fort 1900 pr mnd. det er jo 24000 pr år. det er litt vondt å tenke på hehe...

Skrevet

Nei det går jo ikke ann. Å så kan man ikke forlate disse små alene for å gå ut å røyke hele tida eller da...hvertfall ikke jeg med ei som kaver seg bortover gulvet her.

Hadde ikke hatt råd til å røyke fast jeg da. Blir ikke akkurat rik av å være avhengig av TK.

Skrevet

nei. har ikke mere enn os jeg heller. sønnen min er 2 år 7 mnd nå så det er jo ikke så stort problem å gå ut. han følgte stort sett etter meg. hvor gammel er din nå da?

Skrevet

Oki har begynt å søke på jobber å sånn nå jeg da..så jeg kan få jobba litt i sommer å videre utover høsten.Orker ikke å leve sånn her mer.

Jenta mi er 6mnd hun da så ikke så stor ennå :)

Skrevet

kjeder meg jeg å....ingen som tilrettelegger spes mye for at jeg har med vesla....i morgen skal jeg ut da=)

Feste skikkelig,det blir bra...

Skrevet

har søkt på en haug med jobber jeg da, men ikke fått noen av de. de fleste jobber krever jo at man må jobbe skift eller andre ukurante arb.tider. passer dårlig med når barnehagen er åpen. hadde hvert lettere om man var to på mange måter. kunne man liksom bytta på å hente i barnehage osv hvis en må jobbe seinere.

har mye fint å se fram til da:) ønsker meg flere barn jeg oxo, men det ser dårlig ut enda:(

Skrevet

Uff ja er jammen ikke lett å få en jobb fra 8-16.

Jeg er så heldig å ha en mamma som jobber to dager i uka så hun skal være dagmamma for jenta mi når jeg får meg jobb. Jeg må desverre bare ta meg til takke med det jeg får. Om jeg må jobbe natta eller kvelder eller dager. Hadde jeg ikke hatt foreldre som stiller opp så hadde jeg nok ikke kunt det. Pappan jobber selv så han kan ikke ta henne i hytt å pine.

Ja vi har mye fint å se frem til. Jeg ser frem til den dagen hun sier mamma. Den dagen hun tar sine første skritt. Og den dagen hun gir meg en god klem å sier at hun er glad i meg. Da føler man at alt det strevet med babytiden var verdt det.

Jeg skal ha flere barn, det vet jeg. Hun trenger noen søsken å rive i ørene :)

Skrevet

heldig du da som har foreldre som kan stille opp for deg litt. foreldrene mine kan desverre ikke det. de har flyttet ut av landet. men jeg klarer meg.

det er nok ikke lenge før du hører mamma og mere til. ting skjer fort nå framover.

hvor bor dere i landet da?

Skrevet

De har flyttet ja..det var synd :(

Jeg bor bare 5min unna mine foreldre jeg da,men er på flyttefot nå snart så skal flytte litt nærmere sentrum men da er det bare 15 min å kjøre ut til dem så det er ikke ille :)

Vi bor i Vestfold. Dere da?

Skrevet

ok. bor ved lillestrøm vi da.

har du msn? vil du ha msn adressen min eller? litt bedre å skravle der..

Skrevet

Oki der ja :)

Ja gi meg din..hehe..har lagt ut min her før å da var det noen utenfra som drev å la meg til å orker ikke det kjaset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...