Gå til innhold

ENDELIG!!!


mamma til prinsen

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg snike meg inn her til dere.. har endelig kommet i siste trimester.. virket som om det aldri skulle skje en stund.. synes andre trimester var utrooolig langt.

noen andre enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går raskere i tredje trimester ja!!! heldigvis...

men NÅ skal jeg fortelle deg at tiden min står stille!!! har tre dager til termin.. og det er tre dager så lange som år!!!!! puh.....

håper du i allefall instiller deg på å gå på overtid som alle anbefalte meg!! jeg gjorde ikke det, så fra uke 37 var jeg klar som et egg!!!

ikke gå i den samme fella du!!

 

håper du får et fint tredje trimester, og velkommen skal du være her inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja off kan tenke meg at du synes det står stille.. jeg forbereder meg til og gå over. gjør jeg ikke det er jeg styggt redd for at jeg går på veggene. har så lyst og treffe lillemann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har termin samme dag som deg, og må dessverre skuffe deg med at vi nok ikke er i tredje trim. ennå.... Må nok vente en hel uke til:( Tredje trim. går fra uke 28+. Vi er bare 27 uker ennå. Men vi får sikkert lov til å henge her for det- synes temaene her inne er mer aktuelle for oss nå enn de inne på andre trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sto på min egen side at jeg var nå i uke 28 og i siste tredjedel av svskapet eller noe lignende derfor gikk jeg inn her nå..står ikke det på din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men hvis du ser på 2. trim. sidene så står det at det varer til og med uke 28. Vi er fremdeles bare 27 uker, men går i vår 28. uke. Siste trimester varer 12 uker, og da må vi dessverre vente... Men det er jo bare flisespikkeri- ser like mye på disse sidene uansett €jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går inn her i morgen. Da er jeg 28+0, men begynner i min 29 uke. Hvis du leser introduksjonsteksten til siden her så ser du det. Men hva gjør vel en uke fra eller til?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...