Gå til innhold

Vi som venter: tegn i tiden på at det nærmer seg?


my71

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ser heldigvis at det er noen med meg som venter og venter. Ser at noen har masse symptomer på at noe er i gang, mens det hos andre er helt stille. Her kommer mine "symptomer" og tilstandsrapport:

 

Jeg for min del hadde en del symptomer for par dager siden. Hadde sterke kynnere som kom nokså hyppig og faktisk ganske regelmessig. Noen av de var menstruasjonsvonde (murring i magen og korsryggen). Dette holdt seg gående i kanskje 7 timer, men sluttet til slutt helt. Etter det har jeg ikke hatt noe tegn til at ting er i gang. JM sa at jeg hadde "myknet" men at jeg ikke hadde noe åpning. SLimproppen min har heller ikke gått. Humøret er dog frynsete. 1 dag til menstermin, 3 dager til ultermin 170406 (Ullevål)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper jeg ser deg på ullevål 170406, men helst før det!!!

jeg har bare sjekke modning selv. at det virker åpent, at jeg sikkert kunne puttet to fingre inn i mormunnen, men det tør jeg seff ikke!!!!

har kynnere spes på natten, sterkere nå, mensliknende som du beskriver...

humøret mitt i dag har vært helt forferdelig!!!!

 

og i alle mine handlinger tenker jeg om det snart blir fødsel mon tro??

tro om ikke dette kan sette ting igang?! huff.. jeg har førsøkt kanel og ananas, løpe i trapper, vaske hele leiligheten, gått turer, drukket salvie te,, modningsakkupunktur, masse sex.... ikke noe hjelper virker det som....

 

ønker oss begge to lykke til.. når babyene er ute, er vel ventetiden glemt.. men likevel... utolmodigheten er stor... kanskje spesielt nå i påsken når alt er stengt og alle er på fjellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at det er flere som har det som meg selv. Jeg tror du har helt rett og at ventetiden vil være av minimal betydning når barnet har kommet :-)

 

Artig at du også skal til Ullevål. Håper bare at det IKKE blir mai barn!!!

 

Lykke til du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...