Gå til innhold

vil bli gravid, men usikker....!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en sønn på 15 mnd, og har nå veldig lyst på å bli gravid igjen...

dette er kansje litt utenom det dere andre skriver om her, men jeg trenger å lufte tankene litt og forhåpentligvis få noen svar...

Jeg har en jobb som frukt og grøntsjef i en butikk... Så sånn sett har jeg en jobb, men butikken går ikke all verden og det er stor usikkerhet om den skal fortsette neste år eller ikke... Og ettersom vi går og har store drømmer om å prøve å bli gravid snart, er jeg redd jeg ikke tør å prøve pga usikkerheten rundt jobben min...

Jeg er også redd for at om det går for lenge før jeg blir gravid vil det bli vanskeligere å bli det...

Dette er kansje bare bagatell-"problemer", men er vanskelig nok for meg å gå å tenke på hele tiden.

Sjefen min sier hele tiden på spøk at det er best om jeg ikke blir gravid, hjelper ikke akkurat på det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjønner godt problemene dine, hva med å prøve å få deg ny jobb? Jeg pleier å si at det ordner seg for snille jenter :) Om jeg var i ditt tilfelle ville jeg prøvd å blitt gravid, og kanskje satset på en annen jobb, men det er selvfølgelig som du sier, risikabelt. Jeg skjønner i allefall at dette er noe du tenker mye på, men prøv å tenk positivt! :

 

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...