Gå til innhold

Symptom?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvit, kremaktig utflod er et symptom på graviditet? Jeg tester negativt med billigtester, men fortsatt 2-4 dager igjen til IKM. Jeg har ikke pleid å ha det tidligere. Urin er også mye gulere. Er helt sikker på at jeg ikke har sopp eller UVI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det at urin er mye gulere er bare et tegn på at du har drukket litt mindre enn du pleier, og har i alle fall ikke noe med graviditet å gjøre, det at du har utflod kan muligens være et graviditetstegn, men det er ikke godt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Anonym.. Mere utflod enn vanlig KAN være et tegn på graviditet.. Men utflod i seg selv er ikke et tegn. Det er vanlig å ha utflod før mensen..

 

Her er en oversikt over sekretenes rekkefølge i syklusen:

 

Mensen > spotting > tørr > klebrig > lotion > melk > eggløsningsslim > lotion/klebrig > tørr > (lotion/melk >) mensen.

 

Så du er på slutten og har lotion utflod.. enten kommer mensen eller så er du gravid... Krysser fingrene for deg...:0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har hatt sånn utflod i snart en uke og pleier vanligvis å spotte. Velger derfor å tro at det er et godt tegn, men vi får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...