Nalle Puh 24pp Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Hei! Vi har värt prövere en stund, men da det ikke "ble noe" tok vi en pause fra februar. Vi skal gifte oss i august, og har derfor bestemt at vi skal vente med å pröve igjen til etter det. MEN nå har jeg begynt å få skikkelige "kvaler" her....Vil jo så veldig gjerne bli gravid!!! Fins det noen med erfaringer fra å väre gravid brud? Vet at dette selvfölgelig er et valg som vi må ta selv, men vil bare höre andres erfaringer også. (Vi har snakket om dette og min sambo sier at vi gjerne kan pröve igjen nå...) Så: skvulpe champagne eller saft???
*Lucia* Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Champagne kan du drikke senere! :-) Gjør som meg og spar en flaske!! Gleder meg stort til denne skal sprettes før jul!!! :-)
Nalle Puh 24pp Skrevet 14. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2006 Det er jo sant! :-) Du får gjerne fortelle din historie. Har du värt eller skal du väre gravid brud? var det planlagt?
*Lucia* Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Var gravid brud forrige lørdag! :-) Er kun 6 + 2 så jeg er jo ikke så langt på vei da! Slutta på p - pilla i januar og hadde ikke trodd at jeg skulle bli gravid så fort! :-) Men det gikk veldig bra! Hadde kjole med snøring i ryggen så den var i utgangspunktet to str! :-) Har nok ikke blitt noe større heller, bortsett fra kanskje puppene! Tror uansett ikke at jeg hadde drukket så mye hvis jeg ikke hadde vært gravid heller. Det er jo endel stress og mas i forkant + at jeg ikke spiste spesielt mye den dagen så hadde jeg drikki så hadde jeg blitt FULL og det hadde virkelig ikke vært pent med en full brud! :-) Satt med fulle vinglass foran meg hele kvelden og drakk solo og vann. Skålte med vinglassene, men drakk ikke ;-) Fortalte ei venninne at jeg var gravid mandag og hun sa: Men drakk ikke du på lørdag da???? Så ingen skjønte noen ting! :-) Lykke til! :-)
tasah Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Ser absolutt ingen problemer med å være gravid brud nei!! Har ikke tenkt å prøve det selv i og med at datteren våres kommer til å være 7 mnd når vi gifter oss, men alkoholen burde vel ikke være noe problem akkurat, finnes mye god alkoholfri vin evt. brus. Kjoler finnes med snøring i ryggen så du kan tilpasse kjolen din. Lykke til med både bryllup og prøving:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 15. april 2006 #6 Skrevet 15. april 2006 Vi skal gifte oss i august,og planla bryllupet i januar. fortsatte prøvinga på baby,og nå er eg 7 uker på vei,og kommer vel til å være 6mnd på vei i aug. går sikkert bra det også. drikke kan eg gjøre en annen gang!
Nalle Puh 24pp Skrevet 16. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2006 Hei! Takk for svar. Nå begynner jeg å bli ganske klar for å starte prövingen igjen i mai eller juni! :-) Hvordan var det med deg Lucia, var du kvalm? Vi har en sönn som er 1.5 år og med han var jeg så godt som aldri kvalm. Er jo kanskje ikke så göy å gå rundt hele bryllupsdagen og kjenne seg smådårlig...Men den sjangsen får man bare ta! Tenker også som du lengre opp her(husker ikke helt ditt nick..) at det blir som en egen liten hemlighet og en forsterkelse av den "pakten" vi inngår. Når det gjelder kjole så har jeg allerede bestilt. Den kommer i skiftet juni/juli. Om jeg er gravid på bryllupet er jeg kanskje max 3mnd på vei og magen har vel ikke blitt så mye större. Håper jeg... Vi får se hva som skjer. Dere som er prövere siden 1 1/2 år tilbake: Stå på! Kjenner igjen frustrasjonen...Skal det aldri bli noe??!? Jeg ble ihvertfall veldig stressa, kunne bare tenke på EN ting, mens sambo var mer avslappa. Tenker at om vi forsöker samtidig som vi planlegger bryllupet, så kanskje det lurer seg inn en. ;-) Viktigste er nok å slappe av, men det er jammen ikke lett. Ihvertfall: Lykke til alle sammen!! :-)
Nalle Puh 24pp Skrevet 16. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2006 Ehh...Vet ikke helt hvor jeg leste om hun som har forsökt i 11/2 år...Må har värt på en annen side. Går litt i snurr her. ;-)
3 gang Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 hvor gamel er du da? Jeg gifter meg om en mnd, og har lyst til å prøve likevel. har ikke tid til å vente. Gyda
Nalle Puh 24pp Skrevet 16. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2006 Er 29 år og kjenner at jeg er veldig stressa (30-års krise?!!??) med å få et barn til. Men hva gjör egentlig noen måneder fra eller til? Ingenting! Men likevel kan jeg ikke vente... :-) Du da?
3 gang Skrevet 16. april 2006 #11 Skrevet 16. april 2006 Jeg er 35, og har to barn fra før, men vil gjerne ha en til, hadde jeg vært 29, tror jeg ville kost meg med forberedelser, kost deg på utdrikkningslaget osv, men som du sikkert skjønner er jeg ikke så rasjonell selv, gifter meg om en mnd og har regnet ut at jeg får med meg utdrikkningslaget før el, altså kan jeg ble gravid rett før jeg gifter meg, sprø eller, men jeg klarer altså ikke å la være å prøve.......... har du prøvd lenge da? Gyda
Nalle Puh 24pp Skrevet 18. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2006 Kan vel egentlig ikke si at vi har prövd så veldig lenge. Vi startet i september. Men det som er, er at med förstemann satt det PANG-BOM!! Vi sa at vi ikke skulle ta det for gitt å bli så lett gravid igjen....men allikevel var det ganske stressende og frustrerende når det ikke gikk som "planlagt". Så om vi ikke begynner igjen för i august kan det fort bli nyttår igjen för "den sitter". Åhhh....at vi jenter skal bli så stressa! Tenk om jeg bare kunne nyte av bryllupsforberedelsene og Den Store Dagen og SÅÅÅ forsöke å bli gravid igjen. Neida. Alt skal skje på samme gang! :-) Lykke til med prövingen. :-)
Firekids Skrevet 18. april 2006 #13 Skrevet 18. april 2006 Jeg blir gravid brud i slutten av mai!! Ble gravid på første forsøk. Jeg vil da være ca 10 uker på vei og vi vil fortelle hemmeligheten i bryllupet!! Gleder meg til å høre jubelen og glassene klirre. Håper jeg blir like frisk som forrige gang. Kjipt å være kvalm og uggen brud. Eneste praktiske problem er alkoholen. Det er jo et utall av muligheter som jeg må finne unnskyldninger på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå