Papira Mou Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Æsj, må nok innrømme at jeg kjeder meg litt i dag... Har hatt besøk fram til nå, og skal bort igjen i morgen. Men alikevel kjeder jeg meg !!!!!! ( Er vel kanskje at jeg savner noen å dele påsken med ? Har jo snuppa hjemme, MEN hadde vært deilig med noen å snakke med-kose med når snuppa har lagt seg også.... Men-men, sånn er livet...Opp&ned GOD PÅSKE TIL ALLE DERE !!!!!!!!!!
vivekke Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Kjeder meg akkurat i dag jeg også Ikke noen planer i kveld og lillegutt sover.... Tidligere i påskeferien har vi vært i Oslo en tur + hjemme hos foreldrene mine. I morgen skal vi i lillegutts første barnebursdag!! Er spent på hvordan han reagerer på alle de små barna... Men han er minst da (snart 7 mnd) og kommer nok til å bli veldig misunnelig når han ser hvordan ettåringene krabber i vei (kanskje noen går litt også...). Ellers reiser vi tilbake til foreldrene mine eter barneselskapet... Med andre ord ikke de helt store planene.... Men jeg trøster meg med at vi kan finne på spennende saker etterhvert som han blir eldre! Ja, kjærste skulle en gjerne hatt ja... *drømme, drømme* (i hvertfall om kvelden når lillegutt har lagt seg...) GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ!
charlotteb_ Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 vi skal være hjemme hele tiden, skal jobbe litt også. men prøver å finne på småutflukter vi kan gjøre på. det som er esktra kjedelig er jo at alle sammen er reist vekk nesten. så er litt små deppa når eg må sitte her alene hver kveld nesten.. men er jo koselig å sitte her inne å snakke m dere da=)
fox`y Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Skal nokk bare være hjemme i påsken.. skal på middag hoss mine foreldre i morgen, d er den eneste utflukten.. koser oss hjemme jeg og poden.. går turer og leiker.. håper på govær, men d ser mørkt ut, men vi får vell kose oss inne da=O) håper dere får en fin påske videre=O)
winneboo Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Kjeder meg jeg å..skal oxo være alene i påska...trist men men neste påske blir det andre boller gitt
Gjest Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Jeg syns påsken er hyggelig. Trilleturer, kakebaking, vår rengjøring og litt påske besøk fra kjente og kjære. I tillegg så lager jeg photoalbum, noe jeg har utsatt i 5 år! Har aldri følt meg mer produktiv før -alt kommer i orden! GOD PÅSKE:-)
pøber´n & je Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Nå er jo påsken snart over da. Men har vøri aleine hele påsken (les: ungefri). Har gått my bedre enn forventa gitt. Hatt masse besøk, vøri på masse besøk, vøri på kino, ut et par kvelder. Og de tinga je sku gjøra, ligger like ugjort som før påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå