Gå til innhold

4 dager igjen til...


Monimamsen & Gullet - 07.03.08

Anbefalte innlegg

jeg skal på A-hus å bli satt igang... Ser ikke ut som om Lillegutt har planer om å komme ut av seg selv... Har hatt maserier siden mandag, men ingenting skjer... :( Har hatt masse sex oxo, men ser ikke ut til å hjelpe noe d heller... Jaja, får uansett snart treffe Lillegutt da ;o) Gleder meg veldig til alt r over, sååå klar for å bli mamma igjen ;o)

 

God påske, jenter ;o)

 

Stooor påskeklemz fra:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager igjen her også :o) Nervene begynner å melde seg, husker jo smertene fra sist fødsel... Skal også bli satt igang, med sånn ballongkateter greie...

har bare milde kynnere jeg, men håper modningen skjer som den ska, har jo litt hastverk nå.

 

Lykke til deg monimamsen, vi får tenke på hverandre når vi går og trør for å få riene igang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder - gruer meg til alt jeg, håper d går fort - m oss begge to...

 

Skal tenke masse på deg jeg ;o) Og lykke til til deg oxo, luna_75

 

Stooor klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk misunnelig på dere som vet noe konkret. Jeg har tre dager igjen til termin...og foreløpig ikke tegn til noe fødsel. Akkurat i dag har jeg vært så lei at jeg nesten trodde jeg skulle klikke for første gang på riktig ;-)

 

Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d, my71 ;o)

Skal krysse fingrene for deg, og at d skjer noe snart jeg...

 

Lykke til til deg oxo ;o)

 

Stooor klemz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner også med at vi har deg også igang på tirsdag, My! Kanskje du får før oss, for jeg blir nok gående lenge før riene starter, kjenner jeg meg rett..

Jeg er ganske nervøs nå for tia, kjenner jeg er urolig i kroppen og sliter med å sove skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...