Gå til innhold

what to do?


Lakshmi

Anbefalte innlegg

jeg fant ut på mandag at jeg er gravid. jeg er 21 år og midt oppi studiene mine. er kjempe nærvøs. vet ikke hva jeg skal gjøre! samboeren min vet ikke dette enda. skal fortelle det når han kommer hjem på søndag. vet han vil jeg skal ta abort. jeg er så usikker! student og gravid? er det så bra?

hjelp!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg er student og gravid, og det etter eget ønske. Får mye ekstra støtte når man får barn under studiene. Dessuten er jeg litt eldre enn deg så følte at det liksom begynte å bli på tide. At han mener du skal ta abort er vel bare en bekreftelse på at han ikke er klar til å bli pappa, men jeg kjenner flere som har kommet seg gjennom studiene som alenemor.

Lenke til kommentar

hei!

 

trur det klan gå veldig fint med studier og barn - eg e fremdeles student når eg har termin i desmeber. har også studert sammen med fleire som har fått barn mens de studera - nåkken tar et år permisjon, nåkken fortsette rett på (litt tøft det siste trur eg, men det har gått det også). du får støtte fra lånekassen uansett!

om samboeren din..trur ikkje du skal fortvile for masse (sjøl ome g ikkje ana kem han e). han blir gjerne fortvila med en gang, men la han få litt tid å tenke/reagere på. trur det e mange som har omstilt seg og blitt klar i løpet av et svangerskap!! men det viktigaste e at DU tar avgjørelsen, sjøl om det kan koste. ikkje gjør nåkke du trur du vil angre på, enten det e det eine eller det andre.

 

masse masse lykke til uansett!!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...