Sonja J Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Og vi flytter inn i morra!! Jeg gleder meg sånn!! Vi får 3 spverrom og myyye mere plass!! Og ingen over eller under!! Det skal bli deilig det!!
Sonja J Skrevet 14. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2006 Soverom mente jeg...Gikk litt fort på tastaturet her gitt!!
vivekke Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Gratulerer med ny leilighet!! Det blir nok bra - og høres deilig ut med mye plass! Lykke til med flyttingen! Klem
Papira Mou Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Så spennende ! Blir sikkert digg med mye plass... Gratulerer da ! :-)
Sonja J Skrevet 14. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2006 Jepp! Det blir kjempedeilig! Vi skal leie en enebolig, 3 soverom som sagt, separat toalett og dusj, mye større stue, og mye større kjøkken. Pluss full kjeller. Og bod ute. Tennisbane, frukttrær på eiendommen, også kommer det noen å klipper plenen for oss samt måker snø på vintern.
vivekke Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Tennisbane på tomten???? Hva slags luksusbolig er det du har fått tak i;) Men misunner deg nok mest snømåkingen! Du som jeg sleit med det i vinter!! Men fin trim da... Du får nøye deg med litt trim på tennisbanen du da;)
winneboo Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Å heldiggris...jeg leier leilighet over garasje..skikkelig trist men nå har jeg begynt å søke på jobber sånn at jeg kan få lån å få skaffa en fin plass som jenta mi kan vokse opp...får ikke akkurat så mye lån når man går på OS. Kos deg masse i det nye huset...er kjempemisunnelig på deg nå altså..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå