Gå til innhold

Tror jeg tørner snart.....


Morf

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Må bare få ut litt damp her...er sikkert hormonene mine som er helt på villstrå men de siste dagene har jeg blitt så lei av meg selv og magen som hele tiden er i veien...får nesten dårlig samvittighet jeg.Babyen er jo ønsket kjempemye men jeg føler at nå har megen blitt så stor at jeg får ikke gjort noen ting lenger.JM har også sagt at jeg skal slappe av men jeg er så rastløs at jeg greier ikke å sitte stille i ti minutter en gang....og tårene triller innimellom...HJELP!!Noen som kjenner seg igjen???Tre uker igjen til termin...hvordan skal dette gå...kjeder jo livet av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo...begynner også å bli lei, og jeg har 5 uker til termin...sukk. Fikk min første tre uker før, så jeg går på sett og vis og håper. Men det ender vel med at jeg går på overtid da, bare sånn for sikkerhets skyld :) hehe

 

fødestøv til deg: *** ***

*****

***

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og!!!

 

Jeg har leggkramper og føler meg så utafor pga. den store magen. Jeg skulle gjerne hatt en baby istedet som jeg kunne lagt i sengen når den sov og som jeg kunne kost med når det trengtes. IKKE bære rundt på den hele tiden og føle at man på en måte er noe helt annet enn kjæresten til kjæresten min... Han mistet interessen for meg første gang jeg var gravid, og har dessverre gjort det nå også.. Så jeg er kun en stor vannbeholder, med noe slim og kaker og sånt.. ARG!!!

 

Har dessverre 6 uker igjen og kjenner hormonene velter rundt i kroppen min!! Skal til jordmor til tirsdag og håper hun kan gi meg noe håp for tidlig forløsning!!!

 

FOrstår deg såååååå godt!!! Klarer ikke å holde meg i ro hele tiden heller, men er så stor at jeg klarer jo ikke så utrolig mye lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...