Gå til innhold

..huff jeg er så lei av å tisse så mye !


Gjest

Anbefalte innlegg

Om dagen er det jo en ting, men bare på 7 minutter kan jeg bli så tissetrengt at det virkelig gjør vondt ! Går 4-5 ganger om natten, og da våkner jeg av at jeg må SÅ på do at jeg får vondt omtrent.... !

 

Dette er SÅ slitsomt, og tar så mye av søvnen min !

 

Huff LEI ! =(

 

 

Hehe ellers har jeg det jo bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off... hihi.. vet hva du snakker om.. sliten med samme problemet. JM mi sier at det er lurt å holde seg så lenge som mulig for å ikk efå mindre blære.. tenk så ille det blir helt på slutten da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke, så vidt jeg klarer reise meg for det presser så ! Ille :S

 

og det blir jo ikke bedre, er bare 18+4 idag...tenk deg i uke 30 HJELP !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja! Jeg kjenner meg igjen der. Er oppe minst en gang hver natt jeg også. Jordmor sa faktisk at jeg skulle bare slutte å drikke tidligere på kvelden for å unngå det problemet. Men det er jo bare det at tidlig på dagen, er jeg på jobb og har ikke den store tiden til å drikke og spise. Jeg begynner først å drikke skikkelig når jeg har kommet hjem fra jobb og da er klokka fire - fem. Og for å ikke sprenge magesekken, må en jo fordele litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid mye på do fra før. Går minst en gang i timen og flere ganger om natta. Heldigvis går jeg ikke oftere nå når jeg er gravid, da kunne jeg bare sitte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner meg så gææææli igjen. er sååå lei nå:) trodde det skulle gå over etter 12 uke ca, er nå snart i min 18 og er blitt enda værre. nesten så jeg kjøper et do for å ha ved senga, hehe. i natt var det kryss i taket da... våkna ikke før 8 imorrest. det var sykt det. er jo oppe 2-8 gang pr natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt å presse på igjen hos meg også... kjedelige greier!! Kanksje bøllefrøet der inne har funnet ut hvordan hoppe på blæren? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...