Gå til innhold

Fustrert og lei....


Harepus

Anbefalte innlegg

Ville bare lufte ut noe fustrasjon over måling av baby ved UL. Nå har jeg vært på UL igjen. Skulle egentlig bare sjekke blodtrykket på sykehuset men ente opp med UL også. Har vært på mange av disse før. Andre gangen jeg var på Ul fikk jeg beskjed om at jeg hadde en liten baby i forhold til gjennom snittet 21% avvvik som de så fint kalte det. Etter ti dager med uro kom jeg tilbake til en ny lege. Denne gangen hadde babyen ikke noe avvik og alt var helt fint. Kom til lege igjen pga blodtrykk denne gangen var også veksten fin ikke noe avvik. Men i dag var det en ny lege to uker etter forrige gang var plutselig babyen for liten igjen. 20 %. Faktisk så hadde hodet krympet litt. Må nå inn til ny sjekk på søndag. Er det noe rart i at blodtrykket mitt stiger... er så lei alle disse miskede beskjedene og dette er ikke noe morro lenger. Ikke får en noen god forklaring eller. en baby kan vel ikke krympe???? Blir spennende å se til søndag, hvis det ikke er noen vekst endring tror jeg kanskje de vil sette meg igang. Alt pga det som skulle være en enkel blodtrykksmåling... noen ganger tenker jeg at det var bedre før når de ikke hadde alle disse instrumentene til å måle all ting.. Huff... jeg får vel bare håpe på det beste at det er en målingsfeil....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg var hos JM på fredag morgen, og trodde alt var fryd og gammen! Men den gang ei...Symfyse målet mitt var bekymringsfult langt over kurvene på skjema. Ble sendt på sykehus for en vekstkontroll. De målte gutten til over 4 kg, og veldig stor ellers. Med tanke på at babyen skal vokse i 3 uker til, kom jeg til å få problemer med å føde...Men pga påskeferie og sånn må vi ta igjen nærmere avgjørelser over påska. Så nå går eg bare og bekymrer meg for at vannet skal gå, og komplikasjonene oppstå...Så jeg håper på målings-feil jeg oxo! Måtte bare dele tankene mine, selv o det er motsatt situasjon.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... terminen min er 27 april da så det er jo ikke lenge til så babyen burde klare seg fint om han kommer nå. Er bare så engstelig for at det skal være noe galt og de legene sier jo ingenting... lite forståelse å få som førstegangsfødene. Snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønner at du er fustrert også.. vi vil jo alle at alt skal bare være bra.. ikke morro å høre motsatt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ligget langt over skjema hele tiden jeg :/

Dvs over den grønne streken.... Men legen min ler bare og sier at jeg tåler nok en støyt, siden første gutten min var 4 kg... hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...