Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 hvor ung mener du da? er 23 og er fra hedmark...
Dozer Skrevet 19. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2006 jeg er 21....hvor i hedmark er du fra da?
carryb Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 ungmor 21 fikk jenta mi da jeg var 19! og ja..er fra hedemark..
MrsReaff Skrevet 2. mai 2006 #6 Skrevet 2. mai 2006 er fra hedemark jeg også.. er 21 år. dattera mi er 8 måneder
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 Noen av dere fra Nord-Odal? Kull 83?
kevinsmamma Skrevet 4. mai 2006 #9 Skrevet 4. mai 2006 Jeg er fra Hedmark, mamma bor i elverum. Jeg er 18 (19 til høsten) og har en liten gutt på to måneder. Jeg selv bor ikke i hedmark lenger, men er der titt og ofte.
kevinsmamma Skrevet 5. mai 2006 #11 Skrevet 5. mai 2006 bor for tiden i Mysen (østfold), men vi har vurdert og flytte til hamar/elverum-området igjen faktisk.
MrsReaff Skrevet 6. mai 2006 #12 Skrevet 6. mai 2006 ja hvorfor ikke? er jo en fin plass dette jeg trives vertfall godt her!
Dozer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2006 siden det faktisk er noen av oss her.....skal vi prøve å treffes eller?
MrsReaff Skrevet 6. mai 2006 #14 Skrevet 6. mai 2006 ja er med jeg sikkert flere som blir med også.. når og hvor hadde du evt tenkt da?
Dozer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2006 tenkte egentlig ikke på noe spesielt sted eller tid...opp til de som evt vil være med det.....
kevinsmamma Skrevet 10. mai 2006 #16 Skrevet 10. mai 2006 Det hadde vært utrolig gøy:) flytter til elverum i slutten av august, så det hadde vært veldig gøy og truffet flere unge mødre i nærheten.. Er ikke akkurat noen av venninnene mine som har barn, kan man si..
Adalis Skrevet 10. mai 2006 #17 Skrevet 10. mai 2006 Jeg er fra hedmark, bor her og! Er fra Nord-Østerdal ca. Vil ikke si akkurat hvor, lite sted, få folk.... Er 20 år og har ei jente på 1 år.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #18 Skrevet 1. november 2006 er du fra nord østerdal er det ikke 2 timer til nærmeste sykehus....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå