Gå til innhold

unge mødre fra hedmark??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21....hvor i hedmark er du fra da?

Skrevet

oppland i hvertfall :)

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

ungmor 21 fikk jenta mi da jeg var 19! og ja..er fra hedemark..

Skrevet

er fra hedemark jeg også.. er 21 år. dattera mi er 8 måneder :)

Skrevet

Noen av dere fra Nord-Odal? Kull 83?

Skrevet

nope sorry :( bor i elverum jeg :)

Skrevet

Jeg er fra Hedmark, mamma bor i elverum. Jeg er 18 (19 til høsten) og har en liten gutt på to måneder. Jeg selv bor ikke i hedmark lenger, men er der titt og ofte.

Skrevet

bor for tiden i Mysen (østfold), men vi har vurdert og flytte til hamar/elverum-området igjen faktisk.

Skrevet

ja hvorfor ikke? er jo en fin plass dette :) jeg trives vertfall godt her!

Skrevet

siden det faktisk er noen av oss her.....skal vi prøve å treffes eller?

Skrevet

ja er med jeg :) sikkert flere som blir med også.. når og hvor hadde du evt tenkt da?

Skrevet

tenkte egentlig ikke på noe spesielt sted eller tid...opp til de som evt vil være med det.....

Skrevet

Det hadde vært utrolig gøy:) flytter til elverum i slutten av august, så det hadde vært veldig gøy og truffet flere unge mødre i nærheten.. Er ikke akkurat noen av venninnene mine som har barn, kan man si..

Skrevet

Jeg er fra hedmark, bor her og! :) Er fra Nord-Østerdal ca. Vil ikke si akkurat hvor, lite sted, få folk....

Er 20 år og har ei jente på 1 år.

  • 5 måneder senere...
Skrevet

er du fra nord østerdal er det ikke 2 timer til nærmeste sykehus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...