Gå til innhold

oppblåst eller mage


♥sjiga♥

Anbefalte innlegg

jeg ser ikke at jeg har fått mage men, jeg kjøpte meg noen gode og romslige bukser for et par mnd. siden som jeg måtte ha belte på og nå den siste uken orker jeg ikke å ha igjen knappen og glidelåsen i de nye buksene. b are nåe jeg står.

 

er det fler som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror tarmene mine holder på å flytte opp en etasje, for jeg føler meg superoppblåst hele tiden. Jeg er i uke åtte, og det er nok en stund til babymagen kommer..men tror jeg må investere i en kosebukse snart, for på kvelden strammer knappen i dongribuksa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme, venter nr 2. 18/11... Er sinnsykt oppblåst, fikk tips om å ta miniform de absorberes ikke og kan derfor tas av gravide og ammede. De er for tarmgass. Jeg har brukt de i 2 dager og merker stor forskjell på magen, føler meg ikke oppblåst lenger. Men den lile kulen på magen er der fremdeles, trodde den kom til å forsvinne, men det gjorde den ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg også en stor bukse jeg måtte ha belte på for en tid til bake....nå sitter den fint uten og strammer helt forferdelig i livet når jeg sitter i bilen og slikt! Føler meg egentlig bare litt smålubben! Gleder meg til jeg kommer så langt at det blir en stram kul der fremme.....da føler man seg kanskje litt mer gravid også... hi hi...=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...