Gå til innhold

Heisann alle keisersnittdamer!


Trebarnsmor!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har bare så lyst til å fortelle fra mitt keisersnitt som var for litt over 2 år siden.Jeg er gravid nå igjen,og ska ha nytt keisersnitt i november. Mitt første barn fødte jeg "naturlig", og det holdt på å ende med forferdelse for oss begge. Derfor får jeg nå keisersnitt. Jeg har hørt tusenvis av skremselshistorier om keisersnitt, så jeg var utrolig spent. Men det skulle vise seg å være helt ubegrunnet!!!Både jeg og min mann hadde en superflott opplevelse fra start til mål. Hadde spinalbedøvelse, så jeg var våken gjennom hele ingrepet. En flott gutt kom ut uten noe som helst problemer, og jeg hadde det bare fint i tiden etterpå. Ingen smerter i såret, og trengte bare èn paralgin forte rett etter keisersnittet. Så jenter: keisersnitt kan være flott!!!Jeg skal som sagt ha et nytt i november, og har ingen betenkeligheter eller bekymringer for dette.Spør om dere lurer på noe.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Utrolig godt å høre historien din, du burde skrive den inn på "fødselsangst siden" også!

 

Lykke til med neste ks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ks var alt annet enn ditt, og gruer meg derfor enormt til nytt ks i August...

 

Men, men - må man så må man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er stor forskell på planlagt og haste KS... Jeg syns det er kjekt å lese alt positivt om planlagt KS, skal ha selv om 16 dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...