Gå til innhold

Klart vi skal legge litt på oss;)


gutte-mamma

Anbefalte innlegg

...men det blir jo helt umulig å sammenligne kiloer uten at vi skriver noe om hvor høy vi er og hvilket utgangspunkt vi hadde.....om det nå skal være noe poeng i å sammenlige kiloer da...;0)

Synes det er artig å se...gang på gang...hvor engasjerte folk blir når det er spørsmål rundt dette med kilo!! Tror dere gutta hadde drevet på slik om det var de som skulle bære frem de små håpefulle!!?

Vel, skal ikke være fordømmende, men neste gang anbefaler jeg at det også er fokus på høyde.....og vekt før graviditet...

 

Kos dere videre!! og ha fokus på eget velvære NÅ og ETTER fødsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke vært mer enig! Jeg venter nummer tre og har nok noen kilo mer i utgangspunktet enn jeg hadde de andre gangene. Kiloene plager meg imidlertid ikke. Jeg har en fysisk krevende jobb og en travel hverdag også, men synes selv dette går bra. Det er veldig irriterende at "alle" kommenterer at jeg har noen kilo mer enn nødvendig nå når jeg er gravid. Jeg hadde det før svangerskapet også, men det var det ingen som turte å si noe om da! Hvorfor skal alle ha en mening om kroppen MIN?

 

Kunne ha skjønt det hvis jeg hadde vært veldig overvektig, men det er tross alt ikke snakk om mer enn ca. 10 kg. Vet av erfaring at kiloene forsvinner etter fødselen. Jeg har planer om å KOSE meg med resten av svangerskapet, vekthysteriet holder jeg meg langt unna!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...