Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 endelig fått selvangivelsen og får mer enn 30 000 kr igjen=) er såå glad, skal ta m meg skjønningen min på en flott ferie der vi bare skal kose oss etter ett år alene..det trenger vi og fortener vi=) en skikkelig jente tur skal vi på =)åå, som eg gleder meg=) jenten min fortener dette virkelig etter at pappen ikkje er her lenger=) er så glad idag=) ha en fin påske alle sammen!!
Papira Mou Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Så kjempe bra !!!! Fortjener en deilig ferie dere ) Ha en kjempe fin påske du oxo !
vivekke Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Så deilig! Heldiggris! (men fikk en del igjen jeg også så jeg skal ikke klage;) Har du allerede tenkt ut hvor du vil dra på ferie? *nysgjerrig* Ha en fortsatt God Påske du også!
charlotteb_ Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 ååå, har lyst til å resise så mange plasser, men håper uansett på å få m meg en venninne og datteren henens.. har snakket om danmark eller å bare hive oss på flyet til syden. Blir nok litt av en flytur m to unger som absolutt ikke vil sitte i ro, men når vi har landet er det jo ikke noe mer stress. men vi får se, blir iallefall ikke noe biltur i år nei=)hehe
winneboo Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Å gud så heldig du er ..30 000kr Jeg fikk bare igjen 5000kr jeg da...men så hadde jeg bare inntekt fra september så 4mnd å trekke skatt fra blir ikke så mange pengene igjen. Håper på mer neste sommer Kos deg masse på ferie, det har du fortjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå