Gå til innhold

såå fornøyd idag=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig fått selvangivelsen og får mer enn 30 000 kr igjen=) er såå glad, skal ta m meg skjønningen min på en flott ferie der vi bare skal kose oss etter ett år alene..det trenger vi og fortener vi=) en skikkelig jente tur skal vi på =)åå, som eg gleder meg=) jenten min fortener dette virkelig etter at pappen ikkje er her lenger=) er så glad idag=)

ha en fin påske alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjempe bra !!!!

Fortjener en deilig ferie dere :o)

Ha en kjempe fin påske du oxo !

Skrevet

Så deilig! Heldiggris! (men fikk en del igjen jeg også så jeg skal ikke klage;) Har du allerede tenkt ut hvor du vil dra på ferie? *nysgjerrig*

Ha en fortsatt God Påske du også!

Skrevet

ååå, har lyst til å resise så mange plasser, men håper uansett på å få m meg en venninne og datteren henens.. har snakket om danmark eller å bare hive oss på flyet til syden. Blir nok litt av en flytur m to unger som absolutt ikke vil sitte i ro, men når vi har landet er det jo ikke noe mer stress. men vi får se, blir iallefall ikke noe biltur i år nei=)hehe

Skrevet

Å gud så heldig du er ..30 000kr :)

Jeg fikk bare igjen 5000kr jeg da...men så hadde jeg bare inntekt fra september så 4mnd å trekke skatt fra blir ikke så mange pengene igjen. Håper på mer neste sommer :)

Kos deg masse på ferie, det har du fortjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...