Gå til innhold

Ja, ja.....pp 5, her kommer jeg!!!!!!!


CaMaChMa

Anbefalte innlegg

Klaffet ikke denne pp heller. Kjenner tålmodigheten begynner å bli liten. Er ganske lei av å håpe........og deretter bli skuffa.

 

Da blir det litt vin og god mat på sønd, for da er jeg ferdig med påskens nattevaktsøkter.

 

Ikm slutten av uke 19.......Huff, det er lenge til det.........

 

Lykke til alle prøvere, og nygravide!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg, CaMaCh?? Det er slitsomt å bli skuffet måned etter måned.. Man glemmer jo liksom skuffelsen litt når symptomene kommer og man begynner å håpe,,, og da blir neste skuffelse like hard å ta, om ikke verre....(jeg husker godt fra forrige gang jeg var prøver)

 

Håper det klaffer i uke 19 for deg,, jeg har ikm da jeg også,, Er bare på dag 6 i syklusen nå,, nettopp ferdig med mensen.

Lykke til!! Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også inne i min 5pp.MA i november etter et års prøving:(..trodde dette skulle gå kjapt,men nei...håper på full klaff dn mnd...fortsatt God Påske!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går ikke fort når man ikke får det som man ønsker.. det har jeg forstått nå... Har virkelig funnet ut hvor mine barn har fått utolmodigheten sin fra ;O)

 

Har ikm i uke 18 jeg.. håper å ikke måtte krabbe inn i 7pp, syns igrunn 6 er mere enn forventet jeg.. gikk så fort med de 2 andre jeg har!!

 

Lykke til og god påske alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...