Gå til innhold

hmmmmm(samme som på skravlesiden)


tommeliten

Anbefalte innlegg

Kynnere kynnere kynnere, hatt mange av de i dag ja. bare jeg reiser meg, legger meg, setter meg eller reiser meg opp av stolen, ja til og med hver gang jeg må på do kommer de...

Han gutten i magen har roet seg di siste dagene, nå er det bare noen dult liksom...

Jeg er ofte på bimmelom og har aldri hatt slik bimmelom før( lukter for det første helt jævlig hehe, og den en ikke løs, men heller ikke hard, samt at det kommer mer luft nå)

Jm sa på tirsdag at hodet var godt festa og med den kynneren jeg hadde da jeg var der trodde hun ikke jeg kom til å gå til termin den 9 mai.. fikk ny time hos henne den 8 mai, men regna med å ikke se meg, da hun trodde jeg hadde født til da

 

Huff tror kanksje kroppen min begynner å gjøre seg i stand på en måte.. er ille å gå å vente alt nå da jeg har igjen 3 uker liksom..

Tar jo alt som det kommer og regner med lillegutt kommer når han føler tiden er inne.. Dette er prøverør og har oxo hørt at en fødsel kan komme før hos noen, mens ikke hos andre..

 

ja ja tiden vil vise, men er utrolig spent nå på når han kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg tror det er viktig at en instiller seg på at det kan skje når som helst jeg, men også ha tllit til at det kan fortsatt være en god stund igjen:-)

 

Det er fler her som går på veggene da vi kanskje håpet/ forventet litt før..

 

lykke til uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...