Gå til innhold

Fullmåne, ja!


Pip'77

Anbefalte innlegg

Var ikke mye tess i den fullmånen nei, er 4 dager over termin og skikkelig lei nå og hadde min lit til fullmånen i natt men den gang ei. Gikk akkurat på samme måte i påsken for 3 år siden men endte med igangsetting 13 dager over temin. Er nesten redd for at det ender på samme måte denne gangen. Kan ikke skjønne hvorfor den babyen ikke vil komme ut å hilse på...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å høre at det ikke fungerte! Jeg vet om tre som fødte denne fullmånen. Hadde et ørlite håp, men det er tre uker igjen, så det var vel litt i meste laget å håpe på....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen innvirkning på meg heller den fullmånen, og jeg har termin i morgen. Ble litt skuffa da jeg våknet i dag tidlig, etter nok en natt uten tegn til at babyen ville komme ut :( Men det er godt å høre at fullmånen har hjulpet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har menstermin i morgen og ultermin mandag og ventet også spent i natt... det eneste som skjedde var at jeg ikke fikk sove p.g.a. smertefulle hemorider. ARTIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i same båt jenter... Helsikkes måne... Satte inn alle odds på den jeg også.. Hadde termin 12, så var jo bra timing tenkte jeg, men å nei da.... Vente er jo bare såååå gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...