Gå til innhold

Hebbie!!


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Uff, jeg har fått en mensblødningn idag...nei og nei!Er dette et dårlig tegn tror du? Skal jo ikke ha ikm før på søndag..:( Blødde du etter du ble gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men du vet at det er normalt å kunne ha en liten blødning når man har blitt gravid....- så det kaaaaan være at det er en slik....

Se etter hvor mye blod som kommer......

merkelig å blø nå - er jo 2 dager før tida !!

Har ikke blødd en dråpe blod....

 

Leste en plass at blødning forekom i begynnelsen av et svangerskap for at kroppen skulle kvitte seg med ting.....

Se etter om blodet er likt din mensen...

 

Var ei jente her inne som fikk mensen og tenkte ikke mer på det, men da EL tiden var så fikk hun det for seg å teste - ganske teit siden EL var da - men hun var gravid !!!

Og moren min fikk en merkelig mens da hun var gravid med eldstemann....Mange som har fått vanlig mensen de første månedene før de fant ut de var gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke sånn som mensen bruker å være. Der er mye mørkere, nesten brunlig og veeeldig slimete..huff, jeg håper ikke det er et negativt tegn:(

Men jeg får allikevel bare smøre meg m tålmodighet.Tusen takk for fint svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunlig er ihvertfall et tegn på gammelt blod - sikker fra forrige mensen og er ikke farlig....vanlig at kroppen kvitter seg med det.

Men slimete....kanskje ikke farlig, men er ikke sikker...Kan være slaggrester...

 

Krysser fingrene for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...