Gå til innhold

Uff! sliter sånn med matlysten i det siste!


m@dde1

Anbefalte innlegg

Vet jeg må spise minst hver 3. time, men blir kvalm bare jeg åpner kjøleskapet. Spiser nesten ingenting på hele dagen nå for tiden. Ingenting frister.

Går dårlig med slankingen da gitt...

Lei all mat!!

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det hørtes ikke så greit ut.

Det er ikke akkurat manglende matlyst som er problemet her i gården.

Du burde kanskje prøve å kjøpe inn litt annen mat enn den du vanligvis spiser.

Prøv å tenke litt nytt. Du er jo veldig opptatt av kosthold og sånt og har sikkert masse "riktig" mat, oppskåret frukt og grønnsaker og alt klart, men kanskje det hjelper hvis du har andre ting enn du bruker å ha, som likevel er sunne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke syk da? Vi har hanglet over lang tid og jeg eier ikke matlyst. Spiser allikevel da, spise en proteinbar på trening og måtte bare springe på do, sånne ting kan jeg bäre glemme å få i meg. Men som nevnt nedenfor er det vel variasjon? Det er mye sunn mat der ute, av det jeg kjenner til kostholdet ditt er det ensidig sunt.. Hva med å øke fettinntaket litt? Hvis du spiser lite som du sier vil jo forbrenningen din stoppe opp så du bør jo forandre kosten ganske snart så du får i deg nok..Annen type fisk, annen type kylling-form (lår istedetfor filet osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke syk... kjennes ikke sånn ut i allefall.. Får i meg endel fett se, for jeg tar omega3 hver dag å spiser mye makrell i tomat. Har prøvd å bare tenke mat og ikke sunn mat i det siste, bare for at jeg ikke skal slutte helt å spise. Men selv om jeg har nugatti i skapet, rekesalat, salami og majones i kjøleskapet frister det ikke. Ikke pizzaen i fryseren en gang... Tror jeg bare er veldig mat-lei, går nok over og da kommer sikkert matlysten med storm! .......desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rat du blir lei knekkebrød og tørr salat. Litt av matgleden blir jo borte av å spise sånn, selv om jeg vet du gjør det nå for å nå ditt mål. Ingen kritikk altså.

 

Når det er sagt, b-vitaminer hjelper på matlysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...