Gå til innhold

I morgen løper svarfristen min ut, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

søstra mi er en av de som ikke har svart enda. Det har vært masse rot i familen, men vi har prøvd å holde kontankt dvs jeg har prøvd å holde kontakt og hun som er 10 år eldre enn meg holder alle ansvarlig for at hun har hatt det vanskelig med faren vår(skilsmisse og så kom jeg)

Jeg var invitert i hennes bryllup, men ikke faren vår etter hennes eget valg, mens jeg har et godt forhold til faren min og har allerede bestemt at han skal føre meg til alters osv.

Jeg kan skjønne at dette er vanskelig for henne, men hvis hun virkelig ville prøve å skape et bånd med familien som hun og moren hennes ødela selv for mange år siden så må hun i allefall prøve og ikke gjøre seg til en martyr. Den eneste som blir såret er faktisk jeg, så hva skal jeg gjøre hvis hun ikke svarer?

Gi f*** i hele dama eller sende henne en påminelse?

Jeg tviler på at hun har glemt det siden vi har snakket om det lenge og hun har lovet det ene og det andre men ikke gjort det.

Skulle ønske de som er eldre enn meg i familien kunne vokse opp snart og tenke litt lenger enn nesetippen.

Det er irriterende at alle skal betale for det andre har gjort feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne en melding og si at du virkelig ønsker at hun kommer i ditt bryllup og at DU blir lei deg hvis hun ikke kommer!!!!

Lykke til! :-)

Skrevet

Helt enig med Lucia, send henne en meldig eller noe. Ville uansett tatt kontakt med henne, og vise at du er iallefall voksen nok til å ta det opp! Go girl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...