Gå til innhold

syste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg har nå vært innlagt på sykehuset for jeg har syste bak livmor, den har sprukket og den vrir seg rundt den ene eggstokken min.

resultatet er at jeg har kraftige smerter i underlivet. de har sjekket forsteret og det har det fint.

 

legene sier at det er helt normalt at kroppen produserer ne slik syste i forbindelse med svangerskapet, den e vist ment at den skal hjelpe med noe hormoner ol.

 

har fått beskjed om at det kan hende at de kansje må gjøre kirurgisk ingrep og fjerne systen, jeg har også fått beskjed om at jeg kan miste den ene eggstokken, men jeg har fått beskjed om at det kan forsvinne av seg selv i løpet av ca 3 uker.

 

ved ev. kirurgisk ingrep vil de ikke røre forster, og det er 99% sjanse for at det går bra med fosteret. jeg har ikke fått beskjed om at systen jeg har kan gjøre noe i forhold til fosteret.

 

jeg lurte på om det er noen andre som har vært borte i dette?

trenger litt positiv pep. nå. jeg er bekymret og vet lite om hva som vil skje.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt står bra til med mor og foster ;o)

 

Kjempefint at du opplyser om slike ting - itilfelle noen av oss skulle oppleve noe slikt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg har hatt en Cyste på eggstokken,men ikke mens jeg var gravid.

Min cyste var ca 30 cm og veide 3 kg.

Det endte med at den roterte og gikk over til høyreside(den var på venstre side) Så døde den... å jeg endte på skadestuen med store magesmerter, ble haste operert.

Etter det har jeg fått 1 unge og venter nr.2.

 

 

men vi får håpe at kroppen din ordner den cysten selv.

 

lykke til i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smertene kom tilbake skjær torsdag og jeg ble innlagt igjen. ble skrevet ut fra sykehuset lørdag formiddag. lørdags kveld kjørte mannen min meg tilbake dit....operasjon måtte til....

jeg ble operert sent lørdags kveld. operasjons legene fikk et stort sjokk. de fant ingen syste på eggstokken, men en graviditet utenfor livmor. jeg hadde altså en i og en utenfor livmor, noe som var veldig sjelden. alt gikk bra under operasjonen med både foster og meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...