Gå til innhold

TRENGER man egentlig 2 vogner...


2 herlige gutter ;-)

Anbefalte innlegg

sportsvogner altså?

 

vi har hatt teutonia mistral sport siden lillegutten ble født for 1 år siden. vi har vært superfornøyd med den, men ettersom det er stupbratt her vi bor, har jeg virkelig savna håndbrems. og etter at jeg fikk vondt overalt etter siste trilleturen, og i tillegg beinhinnebetennelse, hehe, så var saken grei. og da ble det quinny comfort. supergod å trille, og jeg elsker den håndbremsen som bare det! :-)

 

og nå lurer vi på om vi skal selge mistralen??? egentlig har jeg ikke så lyst til å selge den, for jeg tenker det kan være greit å ha en vogn å sove i i barnehagen, og der begynner han i august. da slipper man å ta med vogn hver dag han skal dit, ettersom det er nok å ha med seg fra før liksom...

 

vi har en babydan-trille som det egentlig er god nok plass til å sove i, med voksipose også, men den er jo ikke særlig god å trille, hvis barnehagen for eksempel skal ut å gå tur på butikken... (en liten familiebarnehage, så de går ofte på handleturer...)

 

så, hva gjør dere andre med vogner og barnehagevogner osv osv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun hatt én vogn til min datter som nå er 2 år. Men jeg har ikke bil, så jeg har trillet til og fra barnehagen. Har termin med nr. 2 i dag, faktisk, og har kjøpt en tvillingvogn. Enten kommer jeg da til å ha singlevognen stående i barnehagen til sovevogn, ellers har de vogner til "utlån" i barnehagen som hun kan sove i. tror jeg kommer til å benytte meg av det, da slipper jeg å trille tvillingvogn med liten baby oppi hvis jeg skal i butikken og sånt. den er jo endel bredere... Jeg ville nok kanskje solgt en av sportsvognene (den du "liker" minst) og satt trillen i barnehagen som sovevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar... jeg er skikkelig i tvil! liksom ikke verdens største problem jeg har, men jeg får se! tenker også at det kan være ok å ha en vogn til neste barn også, når den tid kommer... men kjenner jeg meg selv rett, så skal det sikkert nye vogninnkjøp til da! :-)

 

dette må jeg tenke litt på, hehe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør vel ikke noe om du venter litt med å selge? Da kan du se hvordan ting fungerer når han begynner i barnehage.

Ofte har bhgene vogner som de bruker på tur, tvillingvogner og sånn. Da kan du heller sette trillen der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har reiseseng i barnehagen så da trenger man jo ikke sovevogn.

 

Hvor bor du og har du ev tenkt på pris på teutiniaen? Jeg går litt mot strømmen og har lyst på en skikkelig sportsvogn, har oth nå, men syns datteren min er litt liten for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...