Gå til innhold

TRENGER man egentlig 2 vogner...

Anbefalte innlegg

sportsvogner altså?

vi har hatt teutonia mistral sport siden lillegutten ble født for 1 år siden. vi har vært superfornøyd med den, men ettersom det er stupbratt her vi bor, har jeg virkelig savna håndbrems. og etter at jeg fikk vondt overalt etter siste trilleturen, og i tillegg beinhinnebetennelse, hehe, så var saken grei. og da ble det quinny comfort. supergod å trille, og jeg elsker den håndbremsen som bare det! :-)

og nå lurer vi på om vi skal selge mistralen??? egentlig har jeg ikke så lyst til å selge den, for jeg tenker det kan være greit å ha en vogn å sove i i barnehagen, og der begynner han i august. da slipper man å ta med vogn hver dag han skal dit, ettersom det er nok å ha med seg fra før liksom...

vi har en babydan-trille som det egentlig er god nok plass til å sove i, med voksipose også, men den er jo ikke særlig god å trille, hvis barnehagen for eksempel skal ut å gå tur på butikken... (en liten familiebarnehage, så de går ofte på handleturer...)

så, hva gjør dere andre med vogner og barnehagevogner osv osv???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4762159-trenger-man-egentlig-2-vogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun hatt én vogn til min datter som nå er 2 år. Men jeg har ikke bil, så jeg har trillet til og fra barnehagen. Har termin med nr. 2 i dag, faktisk, og har kjøpt en tvillingvogn. Enten kommer jeg da til å ha singlevognen stående i barnehagen til sovevogn, ellers har de vogner til "utlån" i barnehagen som hun kan sove i. tror jeg kommer til å benytte meg av det, da slipper jeg å trille tvillingvogn med liten baby oppi hvis jeg skal i butikken og sånt. den er jo endel bredere... Jeg ville nok kanskje solgt en av sportsvognene (den du "liker" minst) og satt trillen i barnehagen som sovevogn.

takk for svar... jeg er skikkelig i tvil! liksom ikke verdens største problem jeg har, men jeg får se! tenker også at det kan være ok å ha en vogn til neste barn også, når den tid kommer... men kjenner jeg meg selv rett, så skal det sikkert nye vogninnkjøp til da! :-)

dette må jeg tenke litt på, hehe! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...