Gå til innhold

Hei julibaby2


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært i Danmark og kost oss. Fikk shoppa masse fint til Emma og babyen, og kost oss skikkelig.

Er helt utrolig sliten om nå, vært det et par dager, begynner å gå meg litt på nervene.. Har ikke overskudd til noe, orker nesten ikke leke med Emma og humøret er ikke akkurat på topp. Håper det går over snart!

 

Håper dere har en fin påske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Gjett om eg har tenkt på deg. Du som skulle ut å reise. Selv om vi savner de små slik at vi blir nesten helt syke, så har de også godt av å være med andre. Isak har vært noen ganger på overnatting. Den værste av dem var da jeg var vekke fra fredag til søndag helgen før han ble ett år. Ellers har det blitt med en overnatting før min lengsel har hentet han hjem. Godt å høre at det gikk bra. Shoppe er alltid gøy!!

 

Er kjempe sliten selv. Har jobbet en god del nå. Så nå skal det bli godt med fri. Men eg tenker at Isak skal få dra til dagmammaen en dag og besteforeldrene en dagt. Slik at jeg kan få hentet meg inn igjen. Godt at du har barnehage til emma. Jeg skal søke nestemann inn så snart vi har mottat fødselsattesten.

 

Nå holder mannen på med legging etterpå blir det dvd-kvedl på oss med masse påskenamnam.

 

Forsatt god påske til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma er litt umulig å legge for tida, ender som regel opp med at jeg må ta henne i senga vår for å få henne til å sove, og da sovner jeg selv og, så blir ikke så mye kveldskos på meg og samboeren. Får håpe det stabiliserer seg etter hvert!

Synes du er tøff som jobber så mye. Jeg er helt sykmeldt, men er utslitt likevel. Emma skal gå annen hver dag bare i barnehagen til sommeren, tenkte nestemann også skal det etter permisjonen er over. Skal du ta et år permisjon? Begynte å jobbe igjen da Emma var 8 nmdr sist, angra fælt på det, så har tatt et år denne gangen.

 

Dere får kose dere med film og godteri da:-) Vi kjøpte to spann med godteri på båten, hver av de veier 1,5kg, så vi har godteri en stund..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Ja nå er det snart vel overstått påske. Deilig det har vært å hatt fri med fam. Og at mannen har tatt så mye del i vaå lille sønn, slik at mor har fått slappet av. Kjenner igjen legge situasjonen, innimellom har vi det slik med Isak og. Nå skal han snart sove med oss igjen da vi skal ordne gangen før babyen kommer, male og ordne litt. Da blir det jobbing der om kvelden. Og for at det ikke skal forstyrre Isak legger vi han opp til oss. Men nå har jeg 11 uker igjen til termin. Og isak burde til da ha kommet seg inn på sitt rom igjen da!! Men kjenner jeg mannen rett tar det nok tid, jeg får legge inn støtet tror jeg slik at vi får startet.

Har vært kjempe dårlig i bekkenet disse dagene , så jeg kommer nok til å kontakte lege igjen for å bli helt sykemeldt.

Naboen min som har en gutt på isak sin alder og som venter barn nr 2 i sep har nå bestemt seg for å flytte til søgne, trist det var for vi har det så kjekt sammen. Vi er i samme båt med barn og graviditet.

Men da får vi noen vi kan reise til og besøke kaptein sabeltan. he he. noe godt i det er det.

 

Ønsker dere en forsatt fin kveld.

Hilsen Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hjelpe meg!!

 

Leste først om deg nå!!!

Håper det går bra med dere alle!!!!!

skriv så snart du kan og har annledning. Tenker på det, men det sikkert fint .

Mangen gode klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Ullevål noen timer i dag, skal tilbake igjen onsdag. Har fortsatt like vondt, kaster opp når jeg får skikkelige tak i magen.

Gjennomstrømmingen av blod til morkaka fra navlestrengen var ikke som den skulle være, så må sjekkes hele tiden nå. Kan bli for tidlig fødsel, håper å få ruge noen uker til iallfall.

Sofie er litt større enn normalen, er jo bra det iallfall da.

Får håpe smertene gir seg snart, føles ut som jeg har gått med rier i snart 3 døgn, er så vondt og slitsomt. Tar varme bad, men er helt umulig å få sove om natta, gjør så vondt.

 

Forteller mer etter neste kontroll på onsdag. Nå skal jeg ta et varmt bad og prøve å legge meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på Ullevål nok en gang. Alt ser bra ut foreløpig, må bare ta det veldig mer med ro slik at kynnere ikke går over til rier siden jeg har så sterke kynnere. Blodtilførselen til morkaka var den samme, men mente det skulle gå bra bare jeg er obs på mye liv og hyppige kontroller. Så er litt letta nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...