Gå til innhold

IKM påskaften - mine testresultater


Mille-77

Anbefalte innlegg

1. april - eggløsning

9.4 - svak positiv strips

10.4 - helt negativ strips

11.4 - svaak positiv strips

14.4 - blått kryss på CB :-)

 

Ganske uvirkelig, men kvalm, kvalm, kvalm - og ømme brystvorter, så jeg tror på det :-)

 

Nå håper jeg spiren sitter, og at dere kommer på 1.tri ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk!

Håper mine såre brystvorter leder til noe godt også da ; )

Du har gått på pergo denne mnd, stemmer det? Håper du har fri i påska og bare kan sitte å klappe deg på magen i dagesvis! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Jo, stemmer. Dobbel pergo. Husker hvor skuffet jeg var i påsken i fjor, trodde såå at jeg var gravid, men endelig har det skjedd! Blir termin 1. juledag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det hele kjennes veldig uvirkelig ut. Ble skikkelig skremt for litt siden. Fikk skikkelige menssmerter med tak i rygg og mage, ble kjemperedd, men gav seg igjen. Sukk, nevepirrende tid dette her.

 

Hvordan går det med deg da Vibeke25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har det helt ok jeg. Litt kjip dag for meg, men jeg overlever:-)

 

Kos deg masse i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Mille-77!

Har IKM i dag jeg og, men tør ikke ta noen test. Tenker som så at TR er rett rundt hjørnet hele tiden. Gir meg selv et par dager til før jeg kjøper noen test tror jeg.

Kos deg i tiden fremover og gratulerer så mye igjen med spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du overlever er jo bra :) Skjønner at ting ikke er så moro bestandig. Hjelper lite å si at det kommer nye sjanser, selv om det jo nok gjør det.

 

Er så redd for å miste nå jeg. Har så veldig vondt noen ganger, skremmer meg. Prøver å ta alle tegn, som gode tegn, men ikke like lett. Skikkelig mens"tak" i rygg og mage. Men jeg x'r fingrene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi incinta! Du har virkelig evne til å tøyle nysgjerrigheten din! Hehe, jeg hadde "rennt" over jeg. Får håpe du har en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mille-77,lurer på en ting jeg :-) Hadde dere sex annenhverdag fra dag 10,eller bare når EL testen var positiv?Jeg har selfølgelig ikke noen el tester og ble ferdig med min siste dobble pergo sist mandag(er nå på dag 15)Fikk du pergo for å forsterke,det fikk jeg,håper at det ordner seg for oss,for vi har vært flinke med sex annenhver dag siden dag 10,og holder vel oss til det til etter dag18,siden mange sier de har fått el rundt dag 17.

 

Kos deg med nyheten din,husker selv første gangen,svevde på skyer i mange uker,tror ikke det sank inn at jeg skulle bli mamma før jeg kjnete sparkene inne i meg.

 

Fortsatt god påske til dere alle :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde eggløsning på lørdag 1. april. Fikk knallpositiv test, litt svakere dagen etter, og helt negativ på mandagen. Begynte med sex uken før dette, altså lørdagen før ble det vel. Så lørdag, mandag, onsdag, skulle på fredag, men da var sambo så sur, hehe. Så det ble lørdag morgen, lørdag kveld, søndag morgen, mandag morgen.

 

Dette brøt selvsagt med "annenhver dag" regelen, men jeg bare "måtte" være sikker på at det var noe levende sperm der inne, hihi. Jeg var faktisk ganske sikker på at det ikke gikk, i og med at det ikke ble noe den fredagen, men det heter seg jo at el skjer litt etter positiv test, så tja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måten :-) Sambo er begynt å bli litt lei,han føler seg litt styrt av sex-regelen.Men når jeg prøver å forklare dette med EL og lite tidsrom egget kan bli befruktet så lukker han ørene,stakkar tror vel enda at en kan bli gravid samma når en koser seg.........

Kos deg videre,og så håper jeg at jeg har en god nyhet i beg. av mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant, mannfolk er rare. Min også nektet å høre på dette med eggløsning. Synes det var såååå rart at jeg ikke ble gravid (hadde ikke eggløsning). Trodde rett og slett at ethvert samleie skulle føre til graviditet, hihi, prøvde å forklare hvordan det hang sammen, men snakk om å prate for døve ører.

 

Lykke til i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...