Gå til innhold

Vann


Mamman til Linéa/VildeHelena!

Anbefalte innlegg

Man skal jo helst drikke 4 liter vann om dagen når man er gravid. Jeg bare lurer på hvordan dere får til dette hvis dere ikke er hjemme hele dagen. Har dere med dere flaske eller?

Selv så prøver jeg i hvert fall å få i meg 2 liter, men syns det er lettest å drikke endel vann om kvelden og det gjør at jeg må opp på do om natta :o( Noen dager er jeg fryktelig flink, mens andre så sitter jeg på kvelden og tenker gjennom dagen og har nesten ikke fått i meg noe drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Ja, jeg har en flaske med Imsdal med meg. Jeg er så tørst for tiden, så jeg er helt avhengig av vannflaska mi:o) he he.

Jeg klarer ikke å drikke så mye som 4 liter, men er nært..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Jeg har også en flaske vann i vesken/hånden hele tiden. Da drikker du mye mer enn du tror! Så er nok ikke langt unna 4l jeg heller. Så tipset må være å investere i en flaske, så fyller du på hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha greid å ha med meg en flaske vann når jeg er ute av huset.

 

Er heldig om jeg drikker 2 liter vann i uka.

Skjønner ikke at det skal være bra å "presse" i seg vann. Jeg greier det bare ikke... Jeg må dessuten tisse "hele tiden", og drikker jeg vann kan jeg bare avlyse alle avtaler og alt jeg skal gjøre utenfor husets fire vegger, og bli sittende hjemme på toalettet.

 

Vet at det skal være bra å drikke vann, men for meg har det alltid vært veldig unaturlig å springe rundt med en flaske vann og drikke av denne hele dagen.

 

All ære til dere som greier det, og kanskje liker det. Det er jo sunt! Men jeg har aldri greid det, og synes det er enda vanskeligere nå som jeg er gravid og stinn i magen og må på do hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...