Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Nå venter jeg på mensen:( Vi skal gifte oss om ca 2 mnd, og vi vil ikke bli gravid nå.... Er sikkert ikke gravid da, men kjenner jeg er litt nervøs. Etter bryllupet skal vi prøve på en ny liten baby, men ikke nå! Er litt redd for at det skal være en kul på magen i juni. Hva med kjolen? uffda... Neida, det går nok bra. Men uansett hva som skjer er den lille hjertelig velkommen.. Måtte bare si det!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 åååhhh da er jeg ikke den eneste, er dritnervøs for å bli gravid nå og synes venter spent hver gang jeg skal ha mensen selv om all "actionen" forgår med kondom så er jeg like nervøs.. Vi skal også gifte oss i juni så nå er det snart ferdig med dette stresest..
*Lucia* Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Jeg giftet meg forrige lørdag med en hemmelig liten huleboer innenfor kjolen! :-) Er 6 + 2 på vei men alikevel følte jeg meg VELDIG oppblåst når jeg giftet meg. Hadde kjole med snøring bak så det var ikke noe problem med kjolen! :-) Hadde kjørt på jeg hadde jeg vært dere! Man bør jo uansett ikke drikke så mye i sitt eget bryllup.... Ingen reagerte på at jeg drakk solo i alle fall! :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Det er nok mange i din situasjon! Om det er to mnd til dere skal gifte dere blir det nok ikke store kulen alikevel, etter å ha lest innlegg her inne på bim begynner de fleste å få mage ca rund uke 20. Om det skulle klaffe før dere blir gift da... Men som sagt før her, velg en kkjole du kan forandre noe på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå