Gå til innhold

Mai: Nå nærmer det seg!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 2 mai, og har vel igrunnen startet å vente litt nå ja. Livmortappen har vært myk ganske lenge nå, og jeg plages med vonde kynnere innimellom. Det skal bli så gøy når det hele er over, men babyn skal få være der så lenge den vil (nesten ialefall).

 

Er det andre som begynner å føle seg fødeklar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke akkuratt blitt lei meg dersom jeg fikk før tiden nei.... Jeg har ikke blitt sjekket for modning og sist jeg var hos legen så var ikke hodet festet så jeg vet ikke hvordan det ligger ann med det.... Dette er nr to så det trenger jo ikke å feste seg noe speisielt før fødsel så en kan jo håpe!! Håper i hvertfall å få noen dager før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg! Jeg har termin 6. mai, og er ikke helt klar for å føde enda. Men jeg tar det som det kommer! Gleder meg, men gruer meg fordi jeg ikke vet hva jeg går til, og er egentlig ei pyse når det gjelder smerter. Det eneste jeg vet, er at jeg nå må igjennom det, og at jeg sikkert blir mer klar jo nærmere jeg kommer. Synes jeg har merket forskjell nesten fra dag til dag i det siste, så det skjer nok en prosess i underbevisstheten, ja.

 

La meg ønske oss alle "Lykke til!!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det nærmer seg med stormskritt..jeg håper fødselen starter snart.. magen har endelig begynt å synke litt... kan man føde før magen har sunket helt eller?

 

håper iallefall at det ikke er lenge til det er min tur til å føde.....gleder meg maaaaaaaaaaasse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...