Gå til innhold

hvor fort kan en graviditet test vise om man er gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tok en gravidtet test 4 dager etter at vi hadde sex. kan den vise svaret da om jeg er gravid. men denne testen viste negativ. men jeg har en del murringer i magen og må på do hele tiden. er jeg gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok alt for tidlig å teste enda. Vent til dagen du forventer mens. Hvis du er usikker på når det er, så vent ca. 20 dager etter ubeskyttet sex med å teste og du vil få svar. Tror ikke det er vanlig å måtte tisse hele tiden så tidlig og at det heller kan være tegn på urinveisinfeksjon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet tror ikke jeg at man kan merke så tidlig at man er gravid.. egget fester seg ikke før ca.6-8 dager etter befruktning. Og første da kan egget gi kroppen skikkelig signal om at du er gravid..

 

Men jeg har jo hørt historier om jenter som har blitt kvalm dagen etter eggløsningen.. så jeg tør ikke avfeie noe,, men ut i fra vitenskapet så tror jeg altså at man minst må vente til 8 dager etter el for å kjenne noe "sikkert". Jeg tror også at det tidligste man kan få utslag på graviditetstest er dag 8-9 etter el... Da er egget festet.. Jeg fikk selv utslag på en test 10 dager etter el sist jeg var gravid...

 

Lykke til,, :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...