BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Vil gratulere saa masse som nygift!!! Haaper alt gikk bra, og at det ble det bryllupet du hadde droemt om! Fortell oss litt da, fra dagen din?! Lykke til videre, "frue"!!!
*Lucia* Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Takk for det! :-) Rart å tenke på at det snart er en uke siden alt!! :-) Dagen gikk kjempe fort, så det viktigste tipset er å prøve å huske på at man skal kose seg!!! Begynte kl 0815 hos frisøren..... var ferdig der 1215..... da bar det rett hjem til mamma og pappa hvor jeg pyntet meg ferdig. Mannen min (rart å si :-) hadde leid limosin som kom å hentet meg og pappa. Selve inngangsmarsjen i kirken husker jeg ikke så mye av... godt jeg har det på film!!! Men det var veeeeldig fint. Når jeg fikk satt meg gikk alt kjempe fint og jeg klarte faktisk å kose meg under vielsen. Presten vår var også kjempe flink!!! Etter vielsen var vi hos fotograf og tok bilder :-) Moro!! Så var det rett på fest. Satt til bords i 4 timer. Hadde lagt inn 2 pauser (røykepauser) det var veldig lurt!!! Hadde en toastmaster som hadde full kontroll hele kvelden! :-) Brudevalsen hadde vi øvd lenge på så det var veldig romantisk og morsomt!!! Talene var også kjempe fine. Heldigvis hadde jeg skikkelig vannfast mascara...... Hele dagen og kvelden gikk utrolig fort!!! Ingen som la merke til at jeg ikke drakk alkohol.... :-) Hadde ikke fortalt til noen bortsett fra mamma og pappa at vi venter barn, ville ha fokus på bryllupet den dagen! En utrolig fin dag!!!!!!!! :-))) Sukk........ :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå