Gå til innhold

Sitter her fortsatt med baby i magen, etter en lang og hard natt...


Birna og Thorny Sara

Anbefalte innlegg

Nei nå slutta eg å ha tro på meg sjølv når det gjelder å vete når man har rier....

Våknet kl. 3:30 i natt av ganske sterke menssmerter,nedpress og mage som strammet seg... var ikke i tvil når eg våknet at dette var rier,,,, 20min seinar kom det en ny en, og igjen 20 min seinare, ringte mannen min siden han var på fest og ga beskjed. Han ville jo komme hjem med en gang, sat og drakk kaffe stakkars. Men eg sa at han godt kunne vente litt, (han var 5 minutt unna)så kl.6 da følte eg at riene var blitt så pass kraftige at eg måtte ha noen rundt meg så eg ringte han igjen og da kom han, hadde da rier med 15min mellomrom som var ganske kraftige men varte kun i 25sek hvar... så eg satte meg ned og tenkte at dette kom til å ta tid, men da forandra smertene seg over til kynnere og etter det så kom dem uregelmessigt og ble mindre og mindre og til slutt kl 8 så var det bom stopp.....

så nå trur eg at eg kjem til å føde hjemme til slutt fordi eg tydeligvis vet ikke forskjellen lenger.....

 

 

Har i dag merka litt menssmerter men ikke noe regelmessigt dem er berre der... og nå er eg dødssliten i tillegg....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes slitsomt ut :/ Får håpe det tar seg opp igjen. Det gjør det sikkert!!

 

Prøv å slapp av litt om du greier. En varm dusj, et bad el. Blir sikkert smågal av å gå å kjenne å vente!

 

Masse lykke til!! Fødestøv lempes over i fleng!! *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det i 2 netter, før fødselen satte igang skikkelig, forrige gang. Ikke for å ta fra deg motet, men nå jobber kroppen din virkelig med å få ut den lille vennen som du har gått og bært på i mange måneder nå:) Så fødsel blir det sikkert på deg snart, uansett:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...føler med deg Birna! Hvis det hjelper noe så har jeg holdt på å gå på veggen i dag selv....men har ingen tegn til fødsel slik som du. Prøv å få hvilt deg... jeg tror nok også at fødselen ikke er langt unna for deg med slike smerter...så selv om det fortsatt skulle drøye noen dager så hjelper det kanskje å tenke på at alt dette hjelper deg med å modnes. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, hadde jeg det slik tre døgn før fødselen. Det var da lille bebisen som skrudde seg nedover i bekkenet og gjorde seg klar for å kikke ut. Hadde da et par stille dager uten annet enn mase kynnere. Hadde så sex og samme døgnet startet riene! Så kom bebisen etter 30 timer med rier :)

Ikke gi opp, snart har du lille gullet i armene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...