Gå til innhold

Lurer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har født, fikk dere noe forvarsel i fokant av at nå ville det snart sette i gang?

Merket dere noe på formen??

 

Lurer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 1 fikk jeg blødninger dagen før og skyntet med til sykehuset..men alt var som det skulle. Neste dag gikk vannet ved midnatt, ingen andre tegn og fødte neste kveld.

Med nr 2 kunne jeg kjenne dragninger/murringer i ryggen i forbindelse med sammentrekninger i magen og skjønte at det var rier. Samme kveld fødte jeg. Så det var faktiske tegn som ga seg til kjenne hos meg. Er det lenge igjen til deg? Lykke til i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke om eg kan kalle det forvarsel... ble ganske trøtt og følte at eg måtte berre legge meg og hvile litt. Sov i 2 timer eller noe og så våkna eg av rier.... det var fødsel nr.1

Med mitt 3 så følte eg et nedpress som hadde vært der lenge, var trøtt etter en handletur og gik å la meg, 20 min seinare så følte eg at eg berre måtte på do, og eg mista vannet 2 meter ifra senga..

men dette er noe eg tenker nå etterkant, når det skjedde så var ikke tanken om at dette var noen forvarsel i det hele tatt....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg tenkt litt på, for jeg mener bestemt at jeg i grunnen ikke fikk noe forvarsel - i hvert fall ikke som jeg kunne tyde - for noen av mine to fødsler. Mulig jeg var litt ekstra trøtt og sliten i kroppen ca ei uke før

, men det visste jeg ikke før i etterkant.

 

Første gang gikk faktisk slimproppen dagen før, og om kvelden da jeg la meg kom det et tydelig "knepp" fra magen (gikk hull på fosterhinna, men det skjønte ikke jeg, hadde aldri hørt om dette som tegn før...), og fire timer etterpå gikk vannet - og det var tydelig nok!

 

Andre gang kom det litt vann da jeg reiste meg opp fra "godstolen" etter tv-kvelden. Trudde jeg tissa på meg, men så begynte riene. En time og 40 minutter seinere var babyen ute. Jeg hadde ingen forvarsel, bortsett fra det med å være litt ekstra sliten - men hvem er ikke det i niende måned?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse energi i uka før fødselen. Så fått gjort alt jeg skulle gjort. Så har jeg kjent murringer og nedpress dagen før og bare vist at i morra blir det baby på meg. Vanskelig å forklare, men selv med første jenta mi viste jeg at nå starter fødselen snart selv om kynnere var daglig kost...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg merket at jeg var i elendig form, uvel og rar. Døgnet før riene startet, sov og sov jeg.... Kunne sovet enda lenger enn jeg gjorde, men jeg ble vekt av svigerinnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...