Gå til innhold

Desperat etter å komme på toalettet.....


Gjest

Anbefalte innlegg

 

har tatt duphalac, men funker ikke.. Nå begynner jeg å bli desperat her, og merker at det går litt vel utover humøret. Har nå ikke vært på toalettet siden søndag kveld, og idag er det fredag. har prøvd almulig føler jeg, spiser fiber, frukt og grønt, og tok med en kopp kaffe i går. Men fremdeles ingen action.. Noen som har noen råd, som har vært gjennom noe lignende..Er 16 uker på vei..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei ! jeg har termin 9 oktober så jeg er like langt som deg.. går i uke 16 nå straks.. ( 15 fullgåtte uker)

har slitt en del med det jeg og.. og slet med det før jeg ble gravid også, så det var ikke gøy.. jeg drikker 1-2 kopper biloa hver dag og 1-2 glass mana blåbær juice.. og prøver å få i meg mye vann.. spiser også veldig grovt brød eller knekkebrød.. og igjen drikker jeg mye vann.. nå er jeg på do minst 1 gang pr dag.. det er rekord for meg .. har ikke klart det på fler år så lenge og sammenhengelde.. så jeg sverger til det.. skal fortsette med det erret fødeselen også- det virker..

 

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om det er på tide med en "jump-start" :-)

 

Jeg hadde et lite uhell med en antibiotikakur (skikkelig hestekur) for vel et år siden. Det stoppet helt opp for meg, og til slutt så måtte jeg dra hjem fra jobb i taxi (klarte ikke gå, stå sitte, være osv:-)

 

Løsningen ble tre liter biola og fire poser svisker i løpet av et døgn! Anbefales på det sterkeste!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

duphalac fungerer ikke på meg heller, jeg tyr til lactulose. rart det der, får det er egentlig detsamme.. men for å få igang magen kan du måtta ta 15 ml 3 ganger til dagen i et par dager, så gå ned til 15-20 ml 2 ganger til dagen og så minimum 15 ml 1 gang til dagen som vedlikehold. er det lengesiden du begynte ta olje? det kan ta opp til flere dager før det virker ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dulcolax tabletter som du får på apoteket... ta to før du legger deg og skal si det lukter fjøs dagen etter...og etter det ta noe hver dag for og forebygge at det kommer igjen for det er jo fare for plager med hemorider oxo av slik forstoppelse.. da må du få tak i hamamelis salve i så fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kan få overta her for meg.. jeg har nemlig sotte på do HELE dagen med diare...eller, å kalle det diare er vel å overdrive... er som å tisse, ut stompen.. Blir sprøøøø... :-l Og så er jeg sååå sulten,men ingenting holdes i magen min.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...