Gå til innhold

April: Nå blir jeg gaaaaaaaaaaaaal snart!


Potemor

Anbefalte innlegg

Huff, nå blir jeg snart sprø her.

Har gått med vonde kynnere i over en uke nå. Var til kontroll forrige mandag og var da moden med 2 cm åpning. Hver natt kommer kynnerne hardere og hardere og jeg tenker: Nå starter det. Men neida. Blir ikke regelmessige og gir seg etter noen timer.

Har nå ørten plager, bl.a en hissig bekkenløsning og føler meg bare mer og mer sliten.

Slimproppen gikk forrige lørdag og alt skulle tilsi at det skal starte ordentlig snart.

Begynner å lure på hvor lenge det har tenkt å holde på sånn, og om jeg holder dette ut stort lenger.

Ah, oppgitt sur og sliten. Noen som har noen gode råd eller tanker?

Tas imot med stor takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre det på lik linje med deg,,, men har ikke merka noen slimpropp... var så skråsikker på at noe var på gang i natt, stod opp kl.03:30 av menssmerter og hele pakka,,,, men så ved 8 tida begynte det å gi seg... grrrrrr utrolig korleis dette kan holde på sånn..

Håper at du kan få hvilt deg litt i dag. Det er viktigt å hvile imens du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jeg prøver å hvile men tankene surrer rundt. Vi har forresten termin samme dag 240406. Føler med deg, og håper vi begge går i fødsel snart!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hvertfall en del dager igjen til terminen. Min er i morgen, og har ikke hatt vonde kynnere eller slimpropp som er gått. Forrige kom 4 dager over terminen, hadde hvertfall trodd at denne skulle komme litt før, men ingenting er skjedd enda. Tenkte å gå en liten tur i dag for å se om det kanskje hjelper. Jeg er lei nå! Vil se den lille jenta vår:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med vondter overalt jeg og.

Mensmurringer i korsrygg og nederst i magen. Stikkende smerter stråler fra magen og bak i ryggen, magen en steinhard, kan se konturene av babisen utenpå magen, det søte lille låret til bebisen min:)

Har bekkenplager og opphovna fingre, føtter og hals:(

Det å gå å ha så vondt tærer vanvittig på hunøret mitt, og synes synd på sambo som må gå å høre på all sutringa mi:(

Men har enda 8 dager til termin, og prøver å oppmuntre meg selv med å si at jeg skal være glad om han er ute før 1 mai!!!

Men vil se bebisen min NÅ jeg!

Sliten, men god påskeklem til dere alle ventende april-jenter der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tærer utrolig både på humør og krefter å ha så vondt hele tiden. Det er det som driver meg til vanvidd. Lurer på om det blir noen krefter igjen når fødselen endelig engang starter for ordentlig.

 

Påskeklem tilbake til deg og andre ventende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Åhh! Som jeg skulle sagt det selv! Trodde på fullt alvor at det var fødsel på gang i natt, var kvalm, hadde sterke vonde kynnere. Men neida, i 6-7 tiden i dag morges roet det seg igjen.

 

Helt utslitt av vondter og søvnmangel. Haha permisjon i tre uker før fødsel for å være uthvil er for meg en vits. Er mer sliten enn jeg kan huske fra sist gang, og da var jeg så sliten at fødselen stoppet helt opp og det ble hastekeisersnitt etter lang hard jobbing. Sukk, håper det går bedre denne gangen!

 

Ønsker det skal gå fint for dere andre slitere også!

Ninni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...